חדשות הארץמבזקים

"הנחמה היחידה היא לראות את הישוב הר ברכה מתפתח והופך לעיר"

ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן הגיע היום לבקר את משפחת בן גל האבלה בישוב הר ברכה. במהלך הביקור. אמרה אלמנתו של איתמר בן גל – מרים: "איתמר היה מלא שמחה ומלא אהבה לכולם. הייתה לו אהבה לישוב שלו. לעם ישראל. לארץ ישראל. אני חושבת שהנחמה היחידה שיכולה להיות שנראה את הישוב שלנו כאן מתפתח וצומח והופך לעיר. שיידעו שמעשים כאלה מובילים להתפתחות של עם ישראל. להתחזקות של עם ישראל בארץ ישראל. ושזה יהיה הדם האחרון שיישפך איתמר כל הזמן חשב איך לעשות את הישוב יותר טוב. מה לעשות. איך חייבים לגדול איך חייבים להתפתח מכל הבחינות.

אמו של איתמר הוסיפה: "על כל דבר הוא (איתמר) חשב בגדול. אז גם על הישוב על הישיבה הוא חשב בגדול. אז גם הישוב צריך להיות עכשיו גדול. גדול ברמה שאף אחד לא יבין איך זה קרה אפילו. גדול ברמה של עוד שכונות. ועוד שכונות.

יוסי דגן ראש מועצת שומרון חיזק את דבריה ואמר: "כל עם ישראל מתמלא בכח מהאמונה שלכם. ומהחיזוק. שבמקום שאנחנו נחזק אתכם אתם מחזקים אותנו. אנחנו קוראים כולנו לממשלת ישראל שאנחנו ככ אוהבים. אנחנו מצפים לתשובות אמיתיות. גם בנושא הבטחוני. להחזיר את ההרתעה. בוודאי תשובה אמיתית ציונית של חיזוק ההתיישבות. חיזוק הר ברכה. אם אותם מחבלים נאלחים יידעו שכאן תהיה עיר. שהם רצו להרוס בית אחד יהיו כאן אלפי בתים, וודאי שהמוטיבציה תרד. ואנחנו מצפים מראש הממשלה משרי הממשלה. לתת את התשובה הציונית הנכונה ולאשר מאות יחידות בניה. מיידית בישוב הר ברכה כך שהישוב יהפוך לעיר כפי שיועד מראש ע"י הממשלה הזו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
קרדיט: מועצה אזורית שומרון
Back to top button