חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: רצח את חמו ופצע את גיסו לאחר ויכוח עם אשתו

פרקליטות מחוז חיפה הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד עבדאללה אמארה, תושב זלפה כבן 34, בגין רצח בכוונת תחילה, ניסיון לרצח ועבירות בנשק.

מכתב האישום עולה כי עקב סכסוך עם אשתו, עזב עבדאללה את הבית למספר חודשים ובתאריך 12.01.18 חזר על מנת לקחת מסמכים שונים, אזי התגלע ויכוח בינו לבין אשתו שבמהלכו הוציאה מהבית. בשלב זה, התקשרה אשתו לאביה המנוח וסיפרה לו על התנהגותו של עבדאללה.

בעקבות השיחה, הגיע אביה המנוח יחד עם בנו לבית הוריו של עבדאללה ובינם לבין עבדאללה החל ויכוח קולני שבמהלכו יצא עבדאללה מהבית, התקשר למוקד 100 של המשטרה ודיווח כי המנוח ובנו מאיימים עליו ומיד לאחר מכן חזר לבית הוריו והמשיך להתעמת עמם. קרובי משפחה ושכנים שנכחו במקום ניסו להרגיע את הרוחות ואף הוציאו את עבדאללה שוב מהבית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלב זה, הצטייד עבדאללה בנשק מאולתר, נכנס דרך הכניסה האחורית של בית הוריו, הגיע לסלון והחל לירות לעבר המנוח ובנו מספר כדורים ממרחק של מטרים ספורים. כתוצאה מהירי, שני קליעים פגעו בראשו של המנוח אשר גרמו למותו וקליע אחד פגע בבנו של המנוח אשר גרם לפציעתו. עבדאללה מיד לאחר הירי, נמלט מהמקום תוך שהוא משליך את הנשק בשדה סמוך לבית הוריו.

הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

אילוסטרציה: pixabay.com
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח