חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

“פרשת הצוללות מעלה חשש לפגיעה חמורה בביטחון ישראל"

ח”כ עמר בר-לב (המחנה הציוני), השתתף היום (שבת) בשבתרבות ברמת-גן, בהנחיית אבי בטלהיים, ואמר: ”כמפקד סיירת מטכ”ל, באחד הרגעים הקשים, אספתי את הקצינים שלי סביבי ואמרתי – תראו איך דווקא עכשיו העכברים יצאו מן החורים וינסו לנגוס בנו, אבל אנחנו נמשיך ביחד וננצח – וכך היה. זה כנראה מתאים גם לפוליטיקה היום, אבי גבאי נבחר ליו”ר העבודה והוא המועמד שלנו לראשות הממשלה, ועכשיו העכברים יוצאים מהחורים ומנסים לנגוס, אבל בסוף ננצח".

על חקירות נתניהו אמר ח”כ בר-לב: “מניח שיוגש כתב אישום נגד ראש הממשלה נתניהו, אך הבחירות יתקיימו ב-2019, כי תחנות הצדק טוחנות לאט, במיוחד במקרה הזה".

כמו כן, התייחס ח”כ בר-לב לפרשת הצוללות ואמר: “פרשת הצוללות מעלה חשש לפגיעה חמורה בביטחון ישראל. אם ראש הממשלה יזומן לתת עדות תחת אזהרה, יהיה עליו להשהות עצמו מתפקידו עד שהפרשה תסתיים. יש הבדל בין סיגרים ושמפניות לבין החשד לפגיעה קשה בביטחון".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח”כ עמר בר-לב, יו”ר ועדת המשנה למוכנות צה”ל על המצב בעזה: “כל בכירי מערכת הביטחון תמימי דעים שעזה נמצאת על סף פיצוץ של משבר הומניטרי, שאי אפשר עוד להתעלם מקיומו. יש לאפשר לאזרחי הרצועה פרנסה ותקווה, כדי לנסות למנוע את האסון הממשמש ובא, כזה שהעולם כולו יראה בנו כאחראים לו. מנהיג חמאס, יחיא סינוואר הוא רב מרצחים וטרוריסט אכזרי, אבל גם פרגמטיסט. מאז שנכנס לתפקידו לפני שנה הוא מבין את הסכנה במצוקה הפלסטינית, שינה את אמנת חמאס כך שתהיה פחות דתית ויותר לאומנית, והיה מוכן להוריד את הראש בפני אבו מאזן ולחתום על הסכם פיוס עם הרשות הפלסטינית.

אבל ממשלת ישראל, במקום להקשיב להמלצות הדרג הביטחוני ולהוביל מהלך ארוך טווח ברצועה שיעדו פירוז תמורת פיתוח, עסוקה בהתנגדויות ומסמוס הזדמנויות, ופשוט קוברת את ראשה עמוק בבוץ".

ח”כ עמר בר-לב בשבתרבות בר”ג
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח