חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד רון נחום בגין רצח ארטיום ווילוב ז"ל ושיבוש מהלכי משפט

פרקליטות מחוז ת"א הגישה לפני זמן קצר לביהמ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד רון נחום, בן 53 מרמת גן, בגין רצח ארטיום ווילוב ז"ל ושיבוש מהלכי משפט.

על פי כתב האישום ב-19.12.17 בשעות הצהריים, חגג המנוח את יום הולדתו ה-37 יחד עם ידידים בדירה ברמת גן. בהמשך היום, נפגשו המנוח והנאשם ושהו יחדיו ברחוב ביאליק ברמת גן. ב- 21:50 בערך, ניסו השניים לקבל שירות בפאב ברחוב, אך בשל העובדה שנראו שתויים לעובדים במקום, הם מנעו זאת מהם. בהמשך, נכנסו הנאשם והמנוח לחנות ברחוב, שם קנה המנוח עבור שניהם שני בקבוקים של משקה אלכוהולי. אחר כך, צעדו הנאשם והמנוח לעבר הבניין בו מצויה דירת הנאשם, ונכנסו אליו. זמן קצר לאחר מכן, יצאו מהבניין, וחזרו ונכנסו אליו פעם נוספת.

בין השעה 22:25 ב-19.12.17 לשעה 03:50 ב-20.12.17 בערך, שהו הנאשם והמנוח בדירה. במהלך השהות בדירה, גמלה בלבו של הנאשם החלטה לגרום למותו של הנאשם. על מנת להוציא לפועל את ההחלטה להמית, הפעיל הנאשם אלימות כלפי המנוח, באופן שאינו ידוע, ומבלי שקדמה לכך התגרות מצידו של המנוח.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשעה 03:50 או בסמוך לכך, גרר הנאשם את המנוח מדירתו דרך חדר המדרגות עד ליציאה מהבניין. בהמשך, גרר אותו על שביל הגישה של הבית, כשהוא אוחז בידיו של המנוח, והמנוח שכוב על גבו על הארץ, לעבר חדר אשפה הנמצא בבניין סמוך. כל אותה העת היה המנוח עירום בפלג גופו העליון, נעול בנעליו, כאשר מכנסיו ותחתוניו מופשלים. הנאשם השאיר את המנוח בחדר האשפה או בסמוך, וכעבור מספר דקות שב לבדו לדירה. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נגרם מותו של המנוח.

ב-20.12.17 בשעות הבוקר, ניקה הנאשם את חדר המדרגות ואת המעקה שבחדר על מנת להעלים ראיות למעשה הרצח. בהמשך, הביא הנאשם מיכל חומר ניקוי וניקה באמצעותו ובאמצעות מטאטא שני כתמים על המדרכה, שנוצרו במהלך גרירת המנוח על ידי הנאשם.

ב-31.12.17 נמצאה גופתו של המנוח באתר הפסולת חירייה, בתוך ערימה גדולה של אשפה. בעת מציאת הגופה היה המנוח עירום בחלק גופו העליון, נעול בנעליו כשמכנסיו ותחתוניו מופשלים.

תמונת ארכיון
Back to top button