צרכנות

חומרים מעכבי בעירה לתעשייה

מפעלי התעשייה ותעשיינים מייצרים עבורנו את כל המוצרים שבהם אנו עושים שימוש – בבית, בעבודה, בפעילות פנאי. ברבים מהמוצרים משלבים חומרים מעכבי בעירה וכאלה הם בין היתר מזרונים, חיתולים, מכשירי חשמל, שטיחים ועוד. אך חשוב לא פחות מכך – כל אותם חומרים מעכבי בעירה המיושמים במפעלים ובסביבות הייצור. ללא שימוש בחומרים ייעודיים ומתאימים – הפעילות התעשייתית והמפעל עצמו עלולים להפוך למסכני חיים.

מעכבי בעירה וקבלת אישור בטיחות אש

מפעלים ועסקים תעשייתיים זקוקים לחומרים מעכבי בעירה על מנת שניתן יהיה בקלות רבה יותר לשלוט באש ואם צריך – לפנות את המבנה ואת הסביבה הקרובה. יש לזכור כי במפעלים רבים קיים ריכוז גבוה מאוד של חומרים דליקים, של חומרים נדיפים וחומרים מסוכנים אחרים. אם כן, אין זה מפליא כי ישנו הכרח לבצע רכישה של חומרים מעכבי בעירה על מנת לקבל אישור בטיחות אש. בעסקים הנדרשים לכך, כדי לקבל את האישור יהיה צורך להציג לא רק פתרונות לכיבוי שריפות ופתרונות להתרעה (כגון צופרים, גלאי עשן, ספרינקלרים). כאשר הרשויות המוסמכות מורות על כך, החומרים שיודעים לעכב את הבעירה יהיו מחויבי המציאות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כיצד פועלים מעכבי הבעירה?

חומרים מעכבי בעירה יודעים להפוך חומר הנחשב לדליק (למשל קיר מעץ) לחומר שאיננו נדלק בקלות. המטרה היא להפחית את הסיכון להתפרצות שריפה בסביבה תעשייתית ובמידה שזו כבר מתרחשת, להביא לכך כי היא תתפשט באופן איטי.

חלק ניכר מהחומרים מעכבי הבעירה יודעים להפחית טמפרטורות גבוהות באמצעות פעולה כימית. חומרים אחרים, סוגי שונים של תרכובות המבוססות על פחמן, יכולים להוות מעכבי בעירה בשילוב חומרים פלסטיים. חומרים מעכבי בעירה ניתנים לשימוש בבתי זיקוק, במפעלי ייצור, בתחנות דלק. ישנם חומרים המיושמים ישירות לתוך קירות, בצבעים וכן במנדפים או מחסומי אש למיניהם.

זו הבטיחות שלכם!

יש לכם עסק בתחום התעשייה? שוקלים להקים עסק מסוג זה או להרחיב פעילות קיימת? אל תוותרו על רכישת חומרים מעכבי בעירה למען ביטחונכם ולמען ביטחון המפעל שלכם. ודאו כי מדובר בחומרים איכותיים, העומדים בתקינה ומותאמים לפעילות הייצור או ההרכבה, הזיקוק או הפיתוח שבה אתם עוסקים.

Back to top button