צרכנות

ליסינג תפעולי – למה הוא משתלם לנו?

בשנים האחרונות נדמה שהוכרעה השאלה, כיצד נכון לקנות רכב, בין אם מדובר ברכב לעסק ובין אם מדובר ברכב לשימוש פרטי. השאלה הוכרעה עד כדי כך, שכמעט ואנחנו לא נמצא היום צרכנים אשר מעוניינים לרכוש רכב בצורה אחרת, הן בגלל המחיר והן בגלל התנאים. התשובה לשאלה אגב היא, הדרך הנכונה לקנות רכב זה באמצעות ליסינג תפעולי.

הרעיון של ליסינג תפעולי, כידוע, הוא שאנחנו רוכשים את הרכב מחברה באמצעות תשלומים חודשים במשך 36 עד 40 חודש בדרך כלל, לצד תשלום ראשוני, כאשר מלבד הרכב אנחנו גם מקבלים שורה של טיפולים ותפעולים לרכב. כך אנחנו לא צריכים לדאוג לכל מה שקשור לטסטים, טיפולים תקופתיים, טיפולים דחופים ועוד. בסיום התקופה אנחנו יכולים להחליט האם לרכוש את הרכב על ידי תשלום היתרה או לחילופין, למכור אותו לחברה ולקנות ממנה רכב אחר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ליסינג תפעולי היא שיטה מאוד פופולארית בקרב בתי עסק אשר מעוניינים לשכור רכבים, בין אם זה עבור העובדים ובין אם זה לצרכים מקצועיים. כיום אנחנו יכולים למצוא ליסינג של כלי רכב פרטיים, משאיות, רכבי הסעות ועוד שורה ארוכה של כלי רכב. השיטה שהחלה בשנות התשעים בישראל, התרחבה עם השנים וכיום אפשר למצוא אותה במגוון רחב של תחומים.

לפני שניכנס לשאלה מדוע ליסינג תפעולי הוא משתלם, חשוב לומר, בישראל פועלות שורה ארוכה של חברות אשר מתמחות בתחום זה. החוכמה היא לדעת לעבוד עם חברה נכונה, חברה מקצועית, חברה אמינה אשר יכולה לספק כלי רכב ברמה גבוהה, בתנאי ליסינג טובים וכמובן בתנאי תשלום נוחים.

למה בעצם ליסינג תפעולי?

כמו שציינו, כשאנחנו מחליטים להיכנס למסלול של ליסינג תפעולי, אנחנו יכולים לרכוש מכונית יד ראשונה מיבואן, בתנאי תשלום נוחים. במקום לשלם על כל הרכב בבת אחת, אנחנו יכולים לפרוס את התשלומים לאורך תקופה ארוכה של מספר שנים.

כאן נובע גם היתרון השני של ליסינג כזה, בסוף התקופה אנחנו לא צריכים לחשוש שמא לא נוכל למכור את הרכב. הרי אנחנו יכולים לעשות עליו טרייד אין בחברה, וכך תמורת תוספת תשלום אנחנו יכולים לרכוש רכב חדש. באופן כזה, אנחנו לא צריכים לקנות רכב משומש, יד שנייה, מגורם פרטי, מבלי לדעת מה מצבו של הרכב, ואנחנו לא צריכים למכור את הרכב שלנו, תהליך שיכול להיות מסורבל בשביל שיהיה לנו כסף לקנות רכב חדש. אנחנו פשוט נכנסים לסוכנות, ומבצעים טרייד אין על הרכב שלנו.

היתרון השלישי כמובן קשור בכל הנושא של הטיפולים. במקום להיות אחראיים על נושא זה, החברה אחראית על כך, היא מספקת לנו מענה כולל ושלם לכל סט הטיפולים. אנחנו לא צריכים לדאוג לשום דבר. אנחנו יכולים גם לעשות ביטוח דרך החברה. הכל תחת קורת גג אחת.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח