חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

"מדינת ישראל רואה מחויבות לשפר את רמת החיים של האזרחים הבדואים בנגב"

אורי אריאל שר החקלאות הממונה על פיתוח התיישבות הבדואים בנגב ואיוב קרא שר התקשורת סיירו היום (שלישי) ביישובי הבדואים בנגב. השרים החליטו על צמצום הפערים החברתיים בתחום התקשורת בתוך כך שר התקשורת הורה למנכ״ל דואר ישראל להתחיל הליך פתיחת סניפי דואר בישובים הבדואים בנגב. השר פנה לחברות HOT ו Yes בדרישה לפריסת סיבים אופטיים לשידורי לויין וכבלים. במטרה להגביר את הקליטה הסלולרית ביישובי הבדואים בנגב שר התקשורת יקיים דיונים עם חברות הסלולר וינחה אותן לפעול במיידי לפתור את בעיית הקליטה הסלולרית בישובי הבדואים בנגב.

בנוסף השרים סיירו ברהט דרום וראו כיצד עבודות הרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב בישוב מתקדמות בדגש על המתחם הציבורי ובריכת השחיה שעתידה להיפתח בעוד מספר חודשים. לאחר מכן, ביקרו בישובים לקיה חורה ואום בטין, גם שם ראו כיצד מתקדמת עבודות רשות הבדואים לפיתוח בישובים שבמסגרתן יוקמו למעלה מ 30,000 יחידות דיור עבור האזרחים הבדואים בנגב.

משרד החקלאות והרשות לפיתוח והתיישבות הבדואים בנגב בהובלת השר אורי אריאל, מיישמים תכניות חומש להסדרת ישובי הבדואים בנגב לצד תוכנית חומש לאומית לפיתוח חברתי כלכלי בהיקף של כ- 3.6 מיליארד ש"ח במסגרתה הממשלה פועלת לצמצום הפערים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר החקלאות ופיתוח הכפר ח"כ אורי אריאל אומר כי "האזרחים הבדואים הם אזרחים שווים ויש לפעול לכך שכל אזרח בישראל יהנה מקליטה סלולרית וסניפי דואר זמינים ותשתיות תקשורת. מדינת ישראל רואה מחויבות לשפר את רמת החיים של האזרחים הבדואים בנגב ולצמצם את הפערים הכלכליים והחברתיים זהו אינטרס לאומי אליו מחויבת המדינה שכיום מגויסת יותר מתמיד ופועלת לקידום יישובי הבדואים בנגב ומקצה לכך למעלה מ- 3 מיליארד ש"ח במסגרת תוכנית חומש חברתית כלכלית".

שר התקשורת איוב קרא אמר כי "התקשורת היא מוצר יסוד במדינה וראוי שכל מקום במדינה יהיה נגיש ללא כל אפליה בין מרכז ופריפריה על כן אני רואה חשיבות בצמצום הפערים וחיזוק תשתיות התקשורת למען האזרחים בנגב".

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח