בידורמבזקיםסדרות טלוויזיה

הסטארטאפ הישראלי A+ Kids ישודר בערוץ הטלוויזיה הצרפתית

הסטארטאפ הישראלי A+ Kids חתם על הסכם לשידור ערוץ טלוויזיה ברשת אורנג' הצרפתית, רשת הטלויזיה בתשלום הגדולה בצרפת שבה 6.6 מיליון מנויים בתפוצה ארצית.

המיזם A+ Kids מפעיל ערוץ טלוויזיה לימודי המיועד לילדים בגילאי 3-8, המשודר גם בישראל בהוט ופרטנר TV. הצופים בצרפת ובישראל יכולים להשלים את חווית הלימוד באמצעות אפליקציה לסמארטפונים וטאבלטים, המבוססת על טכנולוגיה המתאימה את תוכן הלימוד באופן אישי לגיל ויכולותיו של כל ילד.

הדמויות מהערוץ ותכניו משולבים במשחקים ללימוד אנגלית, חשבון, מדע וידע כללי בדרך חוויתית של צפיה בסדרות ומשחקים. האפליקציה בוחנת את הילדים אם השיגו הבנה של החומר ולא ענו במקריות תשובה נכונה. המערכת מדווחת להורים על הישגי ילדיהם בתחומים השונים, וההורה יכול להנחות את המערכת אם לתת העדפה לתחומי לימוד שונים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הערוץ הוקם על ידי היזמית גליה חלאוי, ממייסדי ערוץ הופ וערוץ לולי, שהביאה לארץ את כוכבי הילדים בטלויזיה סמי הכבאי ודורה. התכנים המשודרים בצרפת עברו התאמה של שפה ודגשים על מנת להתאים לילדי צרפת ומועברים מחדרי שידור יעודיים בפריז.

לדברי חלאוי, החתימה על ההסכם עם אורנג' צרפת היא חלק מהתוכנית האסטרטגית להתרחבות פעילות החברה באירופה בדגש על השימוש באפליקציה. הורים צעירים בצרפת וגם במדינות אירופה האחרות כמו גרמניה, איטליה וספרד משקיעים מאמץ רב שילדיהם ישלטו היטב באנגלית כדי לייצר להם תנאי בסיס להצלחה והתפתחות אישית במרחב הבינלאומי, להבדיל מהדורות הקודמים שהתנגדו לדומיננטיות של השפה האנגלית.

ערוץ A+ Kids כולל מגוון רחב של תכנים חינוכיים. בין הסדרות ניתן למנות את "העולם קורא ללונה", שנוצרה במטרה לעודד ילדים לפנות לתחומי המדע, במיוחד בנות. ו"אלפאבלוקס", סדרה המלמדת קריאה באנגלית ושזכתה להצלחה גדולה בערוץ ה- BBC הבריטי. סדרות נוספות המשודרות בערוץ: הפיקסיז, ABC מפלצות, סיפורי אלפבית, יומיגו, פינקוד, סופרים עם פולה ו-סופר וואי!

Back to top button