חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

בית המשפט המחוזי הורה על איחוד שני המשפטים נגד אסי אבוטבול

בית המשפט המחוזי בלוד  קיבל את בקשת הפרקליטות והורה על איחוד שני המשפטים המתנהלים כיום כנגד אסי אבוטבול, האחד בגין רצח משה הדס ז"ל, חטיפה ופציעה של אבי ימין ועבירות נוספות, והאחר בגין רצח עו"ד יורם חכם ורצח ארתור רוזן.

כזכור, בשנת 2015 הוגש לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד אבוטבול בגין רצח משה הדס ז"ל ועבירות נוספות, במסגרת פרשת 512. בחודש אוגוסט 2017 הוגש לביהמ"ש המחוזי מרכז כתב אישום נוסף נגד אבוטבול בגין קשירת קשר, רצח עו"ד יורם חכם ז"ל ורצח ארתור רוזן ז"ל וכן הוגשה גם בקשה לאיחוד שמיעת שני המשפטים. ביהמ"ש קיבל את הבקשה והורה על איחוד המשפטים לאחר שמצא כי קיימות עובדות דומות אשר מצדיקות את האיחוד וכי הדבר חשוב לחקר האמת וליעילות דיונית.

בהחלטה נכתב, בין היתר, כי "על פני הדברים, נראה כי יש ממש בטענת המאשימה לפיה קיימת חשיבות בשמיעת עדותו של א' במאוחד בשני התיקים, אף לצורך בירור האמת. כך הדבר בפרט ביחס לרצח הדס ועו"ד חכם, כאשר לפי הנטען, בשני המקרים במסגרת התוודות הנאשם בפני המדובב שוחחו השנים על תכנית דומה לסחור במידע בו החזיק הנאשם אל מול רשויות האכיפה. נראה כי חומר הראיות בעניין זה כרוך ושלוב זה בזה באופן הדוק, ומהטעמים של יעילות דיונית ופריסת מלוא התמונה כדי להגיע לחקר באמת, יש הצדקה לשמוע את הראיות במאוחד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
תמונת ארכיון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח