כלכלהמבזקים

טרנד חדש בהייטק: כיצד להיות הורים טובים יותר

חברות הייטק מגבירות את ההשקעה בתא המשפחתי של העובדים, מתוך תפיסה שהמשפחה חשובה יותר לעובד מקבלת הטבות אחרות במסגרת העבודה. כמו עוד Happy Hour של שתיית קוקטיילים במשרד או קורסים ללימוד גלישה והכנת סושי.

בחברת ההייטק Fundbox החליטו להעניק לעובדים ובני זוגם קורסים של הדרכה בהורות הנערכים במשרד בשעות העבודה. כך הורים ועובדים שבדרך להורות לומדים לשלב בין העומס בעבודה בהייטק וחיי משפחה מאושרים. שיפור מערכות היחסים במשפחה והתמודדות עם התנהגויות של ילדים במטרה לעזור לעובדים להיות הורים טובים יותר.

לדברי ג'ניה מדבדב, מנהלת משאבי אנוש ותפעול בפאנדבוקס: "הרעיון מגיע כחלק מתוכנית של שימור עובדים. אנחנו רוצים שהעובד יקבל ערך מוסף, שיהיה שבע רצון מהחיים וממה שהחברה מספקת לו. אם אנחנו נותנים לו כלים לשעות הפנאי, ומסייעים לו לפתור את מה שמטריד אותו ואת הקשיים הטבעיים שיש בגידול והתמודדות עם ילדים, הוא יהיה יותר מרוצה גם בעבודה. שתיית קוקטלים ואכילת סושי זה נחמד וגם אצלנו אוהבים את זה, אבל אנחנו מחפשים להעניק גם את הדברים המשמעותיים יותר לחיים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בחברת הפינטק פאנדבוקס מועסקים 140 עובדים בישראל ובארה"ב. החברה פיתחה טכנולוגיות המסייעות לעסקים קטנים ובינוניים בארה"ב לקבל אשראי מהיר על בסיס סריקה וניתוח אוטומטיים של פעילותם העסקית. ומשתמשת בניתוחי נתונים מתקדמים כדי להחליט לאילו לקוחות לתת את השירות ובאילו תנאים. החברה הוקמה בשנת 2013 על ידי אייל שנער, יובל אריאב ותומר מיכאלי וגייסה עד כה למעלה מ-107 מיליון דולר, משרתת 60 אלף בתי עסק ברחבי ארה"ב ומעבדת מידע מ-13 מיליון עסקים קטנים. במסגרת הרחבת הפעילות החברה מגייסת בימים אלו עשרות מפתחים למשרדים בתל אביב.

אילוסטרציה | קרדיט: pixabay.com

Back to top button