איראןחדשות הארץמבזקים

נתניהו "איראנים אמיצים נוהרים לרחובות, חותרים לחופש, לצדק, לחירות"

ראש הממשלה בנימין נתניהו דוחה את טענתו של רוחאני ומבקר את מדינות אירופה על שתיקתן מול הנעשה באיראן: "שמעתי היום את טענתו של הנשיא רוחאני שישראל עומדת מאחורי ההפגנות באיראן. לא רק שזה שקר. זה נלעג. שלא כמו רוחאני, אני לא אעליב את העם האיראני. מגיע להם יותר. איראנים אמיצים נוהרים לרחובות. הם חותרים לחופש, לצדק, לחירויות הבסיסיות שנשללו מהם במשך עשרות שנים." אמר נתניהו.

נתניהו הוסיף כי "המשטר האכזרי באיראן מוציא עשרות מיליארדי דולרים על הפצת שנאה. הכסף הזה יכול היה לשמש לבניית בתי ספר או בתי חולים. אין זה פלא שאבות ואמהות צועדים ברחובות. המשטר פוחד מהם, מעמו שלו. זאת הסיבה שהם כולאים סטודנטים. זאת הסיבה שהם אוסרים על רשתות חברתיות. אולם אני משוכנע שהפחד לא ינצח. כיוון שהעם האיראני הוא חכם, מתוחכם וגאה. היום, הוא מסכן הכל למען החופש.

למרבה הצער, ממשלות אירופיות רבות שותקות למראה הכאתם של גיבורים איראנים צעירים ברחובות. זה פשוט לא צודק. אני, לעומת זאת, אינני מתכוון לשתוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

משטר זה מנסה נואשות לזרוע שנאה בינינו. אולם הוא לא יצליח.

וכשהמשטר סוף סוף ייפול, ויום אחד זה יקרה, האיראנים והישראלים יחזרו להיות חברים טובים. אני מאחל לעם האיראני הצלחה בחתירתו הנאצלת לחירות." סיכם ראש הממשלה נתניהו.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח