בריאותחדשות הארץמבזקים

תרגיל מלחמה במרכז הרפואי פדה-פוריה

במרכז הרפואי פדה-פוריה עברו בהצלחה תרגיל מלחמה ראשון מסוגו הבוחן שורה של מצבי חירום הכוללים מספר רב של נפגעים.

ביום חמישי 21.12.17 התקיים במרכז הרפואי פדה-פוריה לראשונה, תרגיל מלחמה שמטרתו לחזק ולהעלות את רמת המוכנות והכשירות של צוות ביה"ח , בהתמודדות עם מצבי חירום הכוללים מספר רב של נפגעים בשורה ארוכה של תרחישים חריגים כמו: אירוע טוקסיקולוגי המוני (אירוע עם מעורבות חומר לא קונבנציונלי), אירוע נפילת טילים, תרגול פינוי תחת אש של מחלקה, תרחיש של שריפה רבת נפגעים ועוד.

צילום: הרון נגלבץ, דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה

בתרגיל שכלל גם פינוי המחלקה האורתופדית לביה"ח התת קרקעי, תרגול פינוי מטופלים מגובה, השתתפו כלל הצוותים במרכז הרפואי, נציגי האגף לשעת חירום במשרד הבריאות, צוותי פיקוד העורף, מד"א, כיבוי אש והמשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראש מטה החירום, ד"ר מאיר רוח הודה לחברי הוועדה לשעת חירום וסיכם, "בתוך שגרת היום יום האינטנסיבית חשוב שתמיד נהיה מוכנים לאירועי חירום שלא ציפינו להם, הדרך לוודא את זה היא לתרגל ולרענן כדי שבעת חירום נדע להגיב ולתפקד בצורה הטובה ביותר".

מנהל המרכז הרפואי ד"ר ארז און , שיבח את הצוות ואת רמת המוכנות הגבוהה לתרגיל ואמר, "צוותי המרכז הרפואי פדה-פוריה מתורגלים לאורך כל השנה בתרחישים שונים. הפעם הם נדרשו להתמודד עם מקבץ גדול של תרחישים קיצוניים שאירעו ביחד או במרווחי זמן קצרים, תוך פעילות משותפת עם ארגוני חירום והצלה ובתיאום עם הצבא ואגף החירום של משרד הבריאות. התרשמתי מאד , הצוות שלנו מתורגל, ערוך להתמודד גם עם תרחישים קשים ולתת מענה רפואי מקצועי ואיכותי לציבור שלנו".

צילום: הרון נגלבץ, דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה
צילום: הרון נגלבץ, דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה
צילום: הרון נגלבץ, דוברות המרכז הרפואי פדה-פוריה
Back to top button