צרכנות

סלינה אילת מבית היוצר של אושרי גבאי

לאחר שהקים את מועדון שאטו באילת, החליט אושרי גבאי ממועדון שאטו לצרף אליו מועדון נוסף ומפואר. חמש שנים חלפו מאז הוקם השאטו ועד שהוחלט להקים את הסלינה. מדובר במתחם בילויים חדש אשר ממוקם באילת. המועדון הענק והמפואר מספק את כל מה שבליין זקוק לו. המועדון אשר נמצא תחת כיפת השמיים מושך אליו עשרות אלפי מבלים בכל שבוע ורבים חוזרים אליו שוב ושוב על מנת ליהנות בו.

גבאי ממועדון שאטו באילת הקים במועדון רחבת ריקודים ענקית אשר לא מביישת אף מועדון ריקודים בעולם (וגם בארץ, כמובן). הרחבה המרווחת מאפשר למאות אנשים להתנועע לצלילי המוזיקה הכי עכשווית. כאשר אתם נכנסים לרחבה כזו פשוט לא בא לכם להפסיק לרקוד. המוזיקה ממשיכה ברצף, מקפיצה ומענגת את החושים. אם בכל זאת החלטתם לנוח אז תוכלו לעשות זאת באחת מתוך עשרות פינות הישיבה הנוחות אשר פזורות בכל מרחבי במתחם.

על המוזיקה במועדון סלינה מופקדת נבחרת של מיטב הדי ג'יי מרחבי הארץ ושורה ראשונה בעולם, מבט קצר בליין – אפ ותרגישו שאתם באחד מהמועדונים הטובים בעולם. מדובר במוזיקה הכי איכותית ששי בנמצא והיא תועבר ישירות אליכם באמצעות מערכות הגברה מתקדמות ומשוכללות. האלכוהול אשר מוגש בברים השונים הינו מהמשובחים ביותר באזור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתחם  וי אי פי

הסלינה כולל שמונה מתחמי ברים ובהם מקומות ישיבה רבים ונוחים מאוד. כל בר מאויש על ידי ברמנים מיומנים ומנוסים אשר ישמחו להכין לכם כל משקה שרק תרצו. מגוון הקוקטיילים והמשקאות הינו בלתי נדלה וההנאה היא רבה ומשתנה מבר לבר. לאחר שהצטיידתם במשקאות אפשר לגשת אל אחת מפינות הישיבה הרבות ולהשתרע עליהם עם כוס משקה ביד.

מתחם הווי אי פי מיועד למי שרוצה לשדרג את החוויה שלו לגבהים חדשים. ניתן לשכור את המתחם גם לאירועים שונים. אפשר לחגוג כל אירוע ולהזמין אורחים רבים. את האירועים ניתן לערוך בכל עונות השנה מכיוון שבאילת בדרך כלל נעים ונוח.

מהשאטו עד לסלינה

את השאטו הקים אושרי גבאי לאותה מטרה שלמענה הוקם הסלינה. שני המועדונים מביאים איתם הנאה צרופה, מוזיקה מצוינת ושפע של אטרקציות. השיטה של גבאי ממועדון שאטו באילת היא תמיד להתקדם עוד צעד ולהעלות את הרף של ההנאה. הוא מאמין שכל אחד זכאי למנת הבידור שלו.  תושבי אילת והסביבה כבר מכירים היטב את הסלינה והשאטו ונהנים לפקוד אותו לעיתים קרובות. כל מי שמגיע לאילת מגיע לבקר בסלינה או בשאטו על פי בחירתו.

בסלינה מתקיימות הופעות של אמנים שונים מהארץ אשר מביאים איתם את המיטב שלהם. כל אמן שמגיע הוא עולם ומלואו והקהל שהוא מביא אתו יודע את השירים בעל פה והופך כל הופעה למענגת. בעיר אילת קיימות עוד אטרקציות רבות נוספות שניתן ליהנות מהן. החל מהטיילת המרהיבה שכוללת מתקני שעשועים, דרך הקניונים מלאי המותגים שפזורים בה ועד למצפה התת ימי המפואר שפתוח לקהל הרחב. אפשר לשלב את הבילוי במועדון עם בילוי בכל אחת מן האטרקציות הללו, לבקר בהן לפני או אחרי הביקור במועדון.

החזון של אושרי גבאי

בתור יו"ר והבעלים של קבוצת ברקה אחזקות ואיש עסקים ישראלי שנמצא עמוק בקהילת עסקי התיירות והמלונאות בישראל רואה גבאי את העיר אילת כמקפצה עסקית.  אושרי יוזם, בונה ומנהל עשרות מתחמי אירועים ובילוי באילת, בטבריה ובתל אביב. המועדונים שהקים מושכים אליהם קהל רב אשר יודע להעריך מוזיקה טובה, בידור איכותי ואוכל משובח.

רשת מלונות BE שבראשותו כוללת שלושה מלונות בעיר אילת. כל המלונות הם בעצם שדרוג של מלונות אחרים שהיו תחתם. המלונות מציעים סוגים שונים של נופש ופונים לקהלי יעד שונים וייחודיים. אתר נופש נוסף שמושך אליו מבלים רבים הינו חוף קוקו האט שממוקם בכנרת. האתר שנמצא על קו המים מציע מתחם אירועים, חדרי אירוח מפנקים וצימרים להשכרה.

גבאי ממועדון שאטו באילת יזם הקמת עסקים נוספים ברחבי הארץ ביניהם מתחם כושר באילת, רשת מסעדות קמאו בתל אביב, קפה לנדוור באילת, פאב הפאנצ'קוק בטבריה ועוד רבים. כיזם ואיש עסקים בעל חזון סביר להניח שאושרי גבאי יזום ויקים עוד מתחמי בילוי רבים בעתיד בכל רחבי הארץ. והקהל הנאמן ימשיך לפקוד את המועדונים ומתחמי הבידור בהמוניו. אם טרם ביקרתם במועדון סלינה, אתם בהחלט מוזמנים לעשות זאת.

 

 

 

 

 

 

 

Back to top button