חדשות חוץמבזקיםפוליטי / מדיני

השרה שקד קראה לטראמפ: לטראמפ:Just do it

שרת המשפטים איילת שקד היתה אורחת הכבוד באירוע הצדעה למוסדות בית אל שנערך אמש בניו יורק. השרה שקד התייחסה לעניין העברת השגרירות האמריקאית לירושלים, וקראה לטראמפ: Just do it!

בדברים שריגשו את 1,300 אורחי הכנס, דיברה השרה שקד על החשיבות של חיזוק ההתיישבות ביהודה ושומרון. "לצד המאבק הפיזי והאיומים הביטחוניים שאינם פוסקים- המאבק שלנו הוא במידה רבה על התודעה", אמרה. "הוא נגד שנאת ישראל המודרנית, נגד תנועות החרם וה- BDS, המבקשות לנדות את ישראל מחברת האומות המתוקנות באמצעות חרם אקדמי, תרבותי או כלכלי. בשטיפות המוח ובהפצת רעל אנטישמי ואנטי-ישראלי, אויבינו שוקדים ללא הרף על החלשתנו בתודעת הציבור ובמוסדות הבינלאומיים".

לדבריה, "תפקידנו הוא לחזק את הזיקה הרעיונית והמעשית לארץ ולמדינה, מתוך הבנה שבכך אנו מגשימים את חזון הנביאים ואת חזון הציונות. עלינו להעמיק את המשילות ואת הריבונות שלנו בכל חלקי הארץ- בירושלים, בבאר שבע, בתל אביב ובחיפה; בשדרות ובדימונה, בקרית-שמונה ובעכו; וכּן- גם ביהודה ובשומרון, בבקעת הירדן וברמת הגולן. אני מאמינה ומקווה שלא ירחק היום, בו נצליח להוביל את המהלך עליו אנו שוקדים כבר כמה שנים: להחיל את הריבונות הישראלית על חלקים נרחבים מהאזורים הללו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח