חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

שוהה בלתי חוקי חשוד בגנבת מס' אשראי וביצוע הונאה באלפי ש"ח

משטרת ישראל עצרה עובד בבית מלון בעיר ירושלים בחשד שגנב פרטי האשראי של האורחים וביצע בהם חיובים בעשרות אלפי שקלים. החשוד נעצר על ידי יחידת ההונאה של המשטרה לאחר שביצע עסקאות בבתי עסק שונים ברחבי הארץ.

בחיפוש שערכו השוטרים בבגדיו, נתפסו מספר רב של כרטיסי אשראי, תעודה שעל פי החשד מזויפת ובה פרטי הזהות הרשומים על הכרטיסים וכן רישיון נהיגה עמו הזדהה בפני השוטרים, גם הוא על פי החשד מזויף.

מבירור מעמיק שנערך לזהותו של החשוד, עלה כי מדובר בתושב שטחים כבן 39 השוהה בישראל בניגוד כחוק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החשוד הובא לחקירה במחלק ההונאה ביחידה המרכזית בירושלים, שם נחקר בחשד להתחזות לאחר, כניסה לישראל שלא כחוק, הונאה בכרטיסי חיוב וקשירת קשר להונות.

מהחקירה עולה, כי החשוד מזה תקופה פועל עפ"י החשד כחלק מרשת הונאת כרטיסי חיוב, במהלכה מקבל לידיו כרטיסי חיוב מזויפים שעליהם מוטבעים פרטי זהות התואמים את התעודה המזויפת שהחזיק ברשותו. עם הכרטיסים הנ"ל עפ"י החשד הגיע החשוד לבתי עסק שונים בירושלים וברחבי הארץ וביצע עסקאות בשווי עשרות אלפי שקלים.

עוד עלה, כי פרטי חשבונות הבנק 'הצרובים' על כרטיסי החיוב, עפ"י החשד שייכים לאזרחים ותיירים שפרטי חשבונם נגנב באופן מתוחכם ובמקומות שונים בהם השתמשו בכרטיסי האשראי. לחשוד מיוחסים מקרים נוספים אודותיהם התקבלו דיווחים במשטרה.

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button