חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פליליתאונות דרכים

נתפס נהג משאית עם מטען חורג ותחת השפעת אלכוהול

הובלת מטענים בכבישים ע"י משאיות כשהן נעות עם משקל חורג מהמותר מהוות סכנה ממשית למשתמשי הדרך, נהיגה עם משקל עודף עלולה לגרום לחוסר שליטה במשאית ואף לפגיעה בתפקוד של מערכת הבלמים במשאית. משטרת ישראל מבצעת אכיפה מוגברת כנגד אוכלוסיית נהגי הרכב הכבדים במטרה להרתיע את אותם נהגים ומשלחיהם, ולהבטיח את שלומם וביטחונם של כלל הנהגים בכבישים.

אתמול במהלך פעילות אכיפה ממוקדת בשת"פ עם אגף הרכב של משרד התחבורה כנגד נהגי הרכב הכבד, עצרו השוטרים בכביש 44 משאית המובילה סחורה לצורך שקילת המטען. כאמור בוצעה שקילה של המשאית ונמצא כי קיימת חריגה של 19% במשקל המותר עפ"י החוק. במהלך השיחה בין השוטרים לנהג עלה חשדם כי הנהג נמצא תחת השפעת אלכוהול וזאת בעקבות ריח חריף של אלכוהול הנידף מפיו של הנהג, בוצעה בדיקת שכרות לנהג בן ה-44 ונמצא כי בנוסף למטען היתר שהוא מוביל הוא גם שיכור בכמות העולה מפי 3 מהמותר בחוק לנהגי משאית, דהיינו 179 מ"ג לליטר אוויר נשוף.

לטענתו השיב הנהג כי שתה אתמול יין עם אשתו, המשאית הושבתה למשך 30 ימים והועברה למגרש האחסנה ובאשר לנהג תושב אזור המרכז רישיונו נפסל לאלתר למשך 30 ימים והוא זומן לבימ"ש.
בנוסף לאירוע, במהלך הפעילות נרשמו כ-30 דו"חות כנגד נהגי רכב כבד בגין עבירות מסכנות חיים, ליקויי בטיחות ותקינות וכמו כן הושבתו 7 משאיות למשך 30 ימים במגרש האחסנה בעקבות עבירות חמורות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח