חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיניצבא וביטחון

שר הביטחון ליברמן ביקר בתעשייה אווירית

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, במהלך ביקור בתעשייה האווירית: "מדינת ישראל מתמודדת, יום יום, עם אתגרים חדשים ועם איומים חדשים, יותר קטלניים ויותר מסוכנים. על מנת להבטיח את ביטחונם של אזרחי ישראל קריטי לשמר את היתרון האיכותי. יתרון איכותי פירושו הון אנושי וטכנולוגיה"

בביקור השר ובכירי משרד הביטחון בתעשייה האווירית הוצגו מגוון פתרונות לאתגרים אסטרטגיים, בהם טילים מסוגים שונים מערכת הנשק 'חץ' והמל"ט האסטרטגי 'איתן'

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ביקר היום (ג'), יחד עם בכירי משרד הביטחון, בקמפוס המרכזי של התעשייה האווירית ליד נתב"ג. בביקור השתתפו מנכ"ל משרד הביטחון האלוף (מיל.) אודי אדם ובכירי משרדו, יו"ר דירקטוריון התעשייה האווירית הראל לוקר ומנכ"ל החברה יוסי וייס. בפני שר הביטחון הוצגו מערכות מסוגים שונים, אסטרטגיות וטקטיות, בהן מל"טי האיתן והשובל, מערכת הנשק 'חץ 2' ו'חץ 3', מערכת 'ברק 8', מערכות מכ"מ מגוונות, מגוון מערכות טילי תקיפה והגנה, טילים משוטטים ולווייני תצפית.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במהלך הביקור אמר שר הביטחון: "מדינת ישראל מתמודדת יום יום עם אתגרים חדשים עם איומים חדשים, יותר קטלניים יותר מסוכנים. על מנת להבטיח את ביטחונם של אזרחי ישראל קריטי לשמר את היתרון האיכותי. מעולם לא יהיה לנו יתרון לא בגודל השטח ולא בגודל האוכלוסייה. היתרון האיכותי פירושו הון אנושי וטכנולוגיה. השילוב הזה בין אנשים לטכנולוגיה הוא מה שמבטיח את עתידה של מדינת ישראל. ההשקעה בביטחון היא גם השקעה בצמיחה ובכלכלה.'סטארטאפ ניישן' בלתי אפשרי בלי השקעה בביטחון מדינת ישראל. אני מקווה שכולנו נשכיל להמשיך ולהשקיע בביטחון וגם לראות את התוצאות לכלכלה, בצמיחה ובשגשוג של המדינה כולה".

הראל לוקר, יו"ר התעשייה האווירית: "שמחנו לארח היום את שר הביטחון ואת מנכ"ל משרדו בתעשייה האווירית. בפני השר הוצג מגוון רחב ויצירתי של פתרונות אסטרטגיים פורצי דרך, המותאמים לאיומים המשתנים באזורנו, פרי פיתוח התעשייה האווירית. התעשייה האווירית מייצרת ומפתחת מערכות שנותנות מענה לכל איום ומסוגלות להגיע לכל מקום, כולל לחלל. מדובר בפיתוחים שיהוו נדבך משמעותי באסטרטגיה ותפיסות הביטחון של ממשלת ישראל ומערכת הביטחון בשנים הקרובות. התעשייה האווירית מצויה בנתיב של שינוי ארגוני וצמיחה עסקית וטכנולוגית. לצד העבודה הצמודה עם מערכת הביטחון, אנו אחד היצואנים הגדולים בארץ ומייצאים כ80% מהתוצרת שלנו, כעשרה מיליארד שח לשנה. העולם העסקי הגלובלי בו מצויה התעשייה האווירית הוא עולם תחרותי ותובעני של חברות בטחון וטכנולוגיה ענקיות ואני שמח לומר כי על אף התחרות העצומה אנו בחזית הטכנולוגית העולמית ואנו ממשיכים לצמוח ולכבוש שווקים חדשים.

תמונת ארכיון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח