חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום בגין מעשים מגונים כנגד עובד ניקיון בקניון גירון באשקלון

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט השלום באשקלון כתב אישום כנגד תושב אשקלון בשנות השבעים לחייו, עובד ניקיון בקניון "גירון" באשקלון, אשר ביצע מעשה מגונה בקטין כבן 13 בשירותים בקניון. כתב האישום מייחס לנאשם אישום נוסף של מעשה מגונה בעובד אחר בקניון.

לפי כתב האישום עולה כי הנאשם, שהינו עובד ניקיון בקניון, פגש במתלונן, קטין כבן 13, שנכנס לשירותי הגברים בקניון.
לאחר שווידא שתאי השירותים ריקים מאדם, התקרב הנאשם אל הקטין, תפס אותו ואחז בישבנו תוך שהוא מקרב את גופו של הקטין אליו.

הקטין רצה ללכת לביתו, פנה לנאשם ושאל אותו לפשר מעשיו ולגילו. הנאשם צחק ולא השיב, אחז בכתפיו של הקטין בחוזקה, אמר לו "בוא" ודחף אותו לתוך תא שירותי הנכים שבתוך שירותי הגברים, נכנס גם הוא לתא ונעל את הדלת כששניהם בתוך התא.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך תא השירותים הורה הנאשם לקטין להוריד את בגדיו אך הקטין סירב ואמר שהוא צריך ללכת. הנאשם המשיך במעשיו, הוריד את המכנסיים והתחתונים שלבש הקטין עד לברכיו, ונגע באיבר מינו של הקטין. הקטין אמר לנאשם שהוא רוצה ללכת אך הנאשם צחק והמשיך לגעת בידיו באיבר מינו של הקטין.

בשלב מסוים, כאשר הנאשם תפס בידיו את מכנסיו, הקטין ניצל זאת, אמר לנאשם שאימו מתקשרת אליו, התלבש, פתח את דלת שירותי הנכים ויצא מהשירותים בריצה.

בגין אישום זה יוחסה לנאשם עבירה של מעשה מגונה בקטין מתחת לגיל 14.

על פי עובדות האישום השני עולה כי במספר הזדמנויות ביצע הנאשם במתלונן, עובד אחר בקניון, מעשים מגונים בכך שניגש אליו, חיבק אותו באופן שהצמיד את גופו לגופו של המתלונן וחיכך את איבר מינו ברגלו של המתלונן. בנוסף באחת ההזדמנויות פגש הנאשם במתלונן, לקח את ידו של המתלונן והניח אותה על חזהו של הנאשם למספר שניות. בגין מעשים אלה מיוחסות לנאשם מספר עבירות של מעשה מגונה.

תמונת ארכיון
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח