חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

כתב אישום נגד 3 תושבי טורעאן, יידו אבנים וחפצים לעבר אוטובוס

פרקליטות מחוז צפון הגישה לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד 3 תושבי טורעאן, בגין סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורה, יידוי של אבן או חפץ לעבר כלי תחבורה, ניסיון לתקיפת עובד ציבור, חבלה במזיד. בנוסף, נהיגה ללא רישיון ונהיגה ללא פוליסת ביטוח.

מעובדות כתב האישום עולה כי בתאריך 25.10.17 אוטובוס של חברת אגד נסע מקרית שמונה לכוון תל אביב תוך שהוא מסיע נוסעים רבים. באותה העת הנאשמים נסעו בטנדר שהורד מהכביש על ידי משטרת ישראל ובפניה מכביש 65 לכוון כביש 77 סמוך לצומת גולני, ניסה נהג הטנדר מספר פעמים לעקוף את האוטובוס.

בניסיון לחמוק מהטנדר נכנס האוטובוס לתחנת דלק, נהג הטנדר עצר בשולי הכביש וארב לאוטובוס שיחלוף על פניו ואז ידה אחד הנאשמים בקבוק לעבר השמשה הקדמית של האוטובוס.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר מכן, המשיכו הנאשמים בנסיעה, הנהג עקף את האוטובוס משמאל, נעצר באמצע הכביש, חסם באופן חלקי את שני מסלולי הנסיעה והנאשמים יצאו מן הטנדר. אחד הנאשמים יידה לעבר השמשה הקדמית של האוטובוס תרמוס קפה שהתנפץ על השמשה. לאחר זמן מה, הנאשמים נעצרו עם הטנדר בכניסה לכפר טורעאן וארבו לאוטובוס מחוץ לטנדר. עם חלוף האוטובוס על פניהם, יידה אחד הנאשמים חפץ לעבר האוטובוס שנעצר בעקבות זאת. אותו נאשם ניגש לאוטובוס והחל להכות בו באמצעות ברזל ואילו הנאשמים האחרים נגשו לארגז הטנדר ונטלו פטיש ומוט ברזל.

מן האוטובוס ירדו שני חיילי צה"ל חמושים, החיילים פנו אל הנאשמים ובקשו מהם לחדול ממעשיהם. משהבחינו הנאשמים בחיילים שניים מהנאשמים נגשו לארגז הטנדר והכניסו חזרה את הנשק הקר. ואילו הנאשם השלישי המשיך להתפרע ולצעוק לעבר הנהג. לאחר מכן נכנסו הנאשמים לטנדר ועזבו את המקום.

תמונת ארכיון
Back to top button