חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

שעה לאחר שנגנב נתפס הרכב הגנוב ע"י שוטרי התנועה

ביום חמישי האחרון בלילה, סמוך לשעה 01:00 על כביש 20 מחלף הקוממיות לכיוון דרום, זיהו שוטרי אגף התנועה רכב פרטי הנוסע בצורה מחשידה תוך שהוא מזגזג בין הנתיבים בצורה מסוכנת ובמהירות גבוהה.

השוטרים שהיו בניידת סמויה הפעילו אמצעי זיהוי (אורות כחולים) והחלו בנסיעה אחר הרכב תוך שהם קוראים לנהג במערכת הכריזה לעצור. משהבחין הנהג בשוטרים החל להגביר את מהירות נסיעתו תוך שהוא מנסה ככל הנראה להימלט, במהלך הנסיעה אחרי הרכב הוברר לשוטרים כי התקבל דיווח ע"י אזרח שהגיע לתחנת המשטרה ודיווח על גניבת הרכב מביתו שברמלה לפני כשעה.

השוטרים הנחושים המשיכו בנסיעה אחרי הרכב והדביקו את המרחק עד לכדי היצמדות לרכב הנמלט, הנהג שהבחין כי הניידת נמצאת ממש בסמוך אליו החליט לעצור את הרכב בצד הדרך. השוטרים חסמו מיד את הרכב וניגשו לנהג שעמו היו עוד 3 נוסעים ברכב. במהלך הבדיקה טען הנהג כי בנו של בעל הרכב נתן לו את המפתחות של הרכב. הנהג בן 17.5 תושב אזור המרכז נעצר לחקירה בגין שהייה ברכב ללא רשות והובא בפני בית משפט ביום שישי ושם הוארך מעצרו עד להיום בבוקר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

היום הובא שוב לדיון בבקשה להארכת מעצרו. 3 הנוסעים שהיו עימו עוכבו לחקירה ובסיומה שוחררו. הרכב נתפס והועבר בהמשך לבעליו.

במשטרה ציינו כי "תגובתם המהירה והנחושה של השוטרים בהחלטה הביאה לידי תפיסתו של הגנב. משטרת ישראל תמשיך לפעול למען ביטחונם ושמירה על רכושם של האזרחים במטרה להגביר את אמון הציבור."

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button