אינטרנטבידורחדשות חוץמבזקים

יו הפנר הלך לעולמו – צוואתו העסקית "יותר תוכן ופחות תמונות"

יו הפנר החליט לפני מותו לשנות את המותג פלייבוי שייסד, שיהיה מבוסס על יותר תוכן זאת על חשבון הפחתת תמונות מיניות כדי להתאים את המותג לעידן הנוכחי. מאחר ופלייבוי כבר אינו קיצוני ופרובוקטיבי כבימיו הראשונים וכיום מדובר בכלי תקשורת המתמקד בתחום הבידור.

ההייטקיסטים הישראלים נדב שובל ורועי גולדברג מחברת Spot.IM הוזמנו לאחוזת פלייבוי בלוס אנג'לס כדי לשמוע את דרישות המו"ל ולהתאים את האתר לחווית תוכן, לעודד דיוני טוקבקיסטים ושפחות יתבסס על צפייה בתמונות.

נדב שובל מנכל ומייסד שותף ב- Spot.IM "בקרוב נשיק את תוצאות צוואתו העסקית של יו הפנר המנוח. ראינו שגם בימיו האחרונים הוא עדיין היה איש של חזון עם הרצון להמציא את המותג מחדש ולחזק את מעמדו בעולם הבידור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

Spot.IM הוא סטארטאפ שהוקם על ידי נדב שובל וישי גרין, גייס 13.5 מיליון דולר ומנהל את תיבות הטוקבקים ב- 5,400 אתרים פעילים, בניהם אתרי חדשות מהגדולים בעולם כ- Forbes, Time, AOL, HuffingtonPost ועוד.

נדב שובל ורועי גולדברג מחבת Spot.IM באחוזת פלייבוי
Back to top button