בידורחדשות הארץמבזקים

מרוץ הצוותים הגדול בישראל יצא לדרך בפעם השביעית!

מרוץ הצוותים הגדול בישראל חוזר לשטוף את חיפה. 500 צוותים, 12 משימות, 3 מקצים ועיר אחת שהולכת להישטף באנרגיה כתומה.

מרוץ אקשן פלנט שהוא מרוץ הצוותים האתגרי הגדול בישראל, חוזר בפעם השמינית להטריף את העיר בחוויה אורבנית בלתי נשכחת וחסרת מעצורים.

המרוץ המופק ע"י רשות הספורט בעיריית חיפה יתקיים כמדי שנה בחול המועד סוכות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעל 500 צוותים מכל רחבי הארץ יתחרו ראש-בראש בניווט ברחבי העיר חיפה, פתירת כתבי חידה וביצוע 12 משימות מאתגרות וחווייתיות. המרוץ מיועד לכולם, משפחות, ילדים, נוער, ספורטאים ומבוגרים.

משתתפי המרוץ יתמודדו עם משימות מאתגרות וחווייתיות הדורשות שיתוף פעולה, עבודת צוות, אומץ וגם קצת הומור. במרוצים האחרונים הצוותים התמודדו עם משימות כמו סנפלינג ואומגה הפוכה מבניין בעיר התחתית, גלישת סאפ בים, מסלול סגוואי אתגרי בפארק הכט, קפיצת פחד מהקומה השנייה של הגרנד קניון, אכילת פלפלים חריפים ומשימות עם אנשים מהרחוב.מארגני המרוץ מבטיחים שהמרוץ השנה יהיה הגדול והמאתגר מקודמיו.

המרוץ שיתקיים ביום שישי ה – 6.10.17, יוזנק מקניון הסינמול, בשעה 09:00 בבוקר בשלושה מקצים: המקצה הכללי הכולל זוגות של משתתפים כאשר על אחד מבני הזוג להיות מעל גיל 18, מקצה הנוער המוגבל ל – 200 צוותים ומאפשר רישום זוגות בגילאי 15-18, ומקצה משפחות בו ניתן להירשם בצוותים של 2-4 משתתפים, כאשר על אחד מחברי הצוות להיות או מעל גיל 45 או מתחת לגיל 16 וחבר צוות אחד מעל גיל 18. פרסים יוענקו לזוכים במקצים השונים ולצוותים שיתחרו בתחפושות מקוריות.

צילום: דוברות עיריית חיפה
Back to top button