חדשות הארץמבזקים

הטביעה בנהר הירדן: הנערים פונו במסוק מד"א לבית החולים, מצבם אנוש

שני נערים צעירים כבני 17 ו-13 תושבי היישוב חורה שבנגב טבעו היום (שישי) בצהריים בחלק לא מוכרז של נהר הירדן שבאזור גשר יוסף סמוך לשדה נחמיה. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק להם טיפול רפואי מציל חיים וביצע בהם פעולות החייאה, כאשר הדופק חזר פונו במסוק מד"א כשמצבם אנוש לבית החולים זיו בצפת. בתחילה דווח על שלושה נערים שטבעו אך מד"א עדכנו שמדובר רק בשני הנערים שטופלו ופונו לבית החולים.

חובש רפואת חירום במד"א גבריאל דנינו סיפר: "קיבלנו במגן דוד אדום קריאה על 3 נערים כבני 17 שטבעו בחלק לא מוכרז של נהר הירדן. הגענו למקום בכוחות גדולים של מד"א שכללו אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ ומסוק מד"א גם כן נחת במקום. על גדת הנהר ראינו נער כבן 17 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי. תוך כדי שאנחנו מבצעים בו פעולות החייאה מתקדמות אזרחים שהיו במקום חילצו מהנהר נער נוסף מחוסר הכרה, הצוותים הנוספים שלנו שהיו כבר בשטח מבצעים בו פעולות החייאה."

מבית החולית החולים זיו נמסר כי השניים מורדמים ומונשמים ומטופלים כעת בחדר הטראומה ומצבם מוגדר אנוש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מחקירת המשטרה עולה כי השניים נכנסו יחד עם עוד 9 מחבריהם לתוך המים באזור גשר יוסף סמוך לשדה נחמיה ,השניים החלו להיסחף ולטבוע. שני הצעירים נמשו מהמים על ידי חבריהם וחולצו במצב קשה מאוד. שוטרי משטרת ישראל מבררים את נסיבות האירוע במקום.

צילום: חדשות MivzakLive
צילום: דוברות מד"א
Back to top button