חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תקפה ושדדה "קוראת בקפה" כי לא הייתה מרוצה מהשירות

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד נור אזברגה, תושבת חורה כבת 31, בגין שוד בנסיבות מחמירות, חטיפה, החזקת סכין שלא כדין, הדחה בחקירה ושיבוש מהלכי משפט, עבירות שביצעה כלפי המתלוננת שהינה "קוראת בקפה".

על פי עובדות כתב האישום עולה כי בין המתלוננת לנאשמת היכרות שטחית על רקע פעילותה של המתלוננת כ"קוראת בקפה" וככל הנראה הנאשמת היתה חסרת שביעות רצון מתפקוד המתלוננת בהקשר זה.

בתאריך 7/9/17 יצרה הנאשמת קשר עם המתלוננת והציגה בפניה מצג שווא לפיו הנאשמת היא בחורה שגרה ביישוב חורה ומבקשת לפגוש את המתלוננת לצורך "קריאה בקפה", דבר שידעה שאינו אמת. השתיים קבעו להיפגש בצומת תל שבע. הנאשמת הגיעה לנקודת המפגש בצומת תל שבע ברכבה ועצרה בתחנת אוטובוס שבכניסה לתל שבע, על הכביש הראשי בכיוון עומר, שם המתינה לה המתלוננת. הנאשמת החזיקה סכין ברשותה ולצידה ברכב ישבה נוסעת נוספת. כמו כן, הנאשמת הרכיבה משקפיי שמש וסידרה את מטפחת ראשה באופן שיקשה על זיהויה על ידי המתלוננת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

המתלוננת שלא זיהתה את הנאשמת הסכימה להיכנס לרכב והתיישבה במושב האחורי. המתלוננת הסבירה לנאשמת כי לצורך הליך ה"קריאה בקפה" היא זקוקה לקפה וכי לא ניתן לעשות זאת בתחנת האוטובוס, והציעה לנאשמת לנסוע לחורשה הסמוכה לתל שבע. המתלוננת ביקשה מהנאשמת שלא להתרחק מאזור תל שבע שכן היא ממתינה לבני משפחתה וסירבה לנסוע לאזור עומר.

למרות דבריה של המתלוננת, הנאשמת נעלה את דלתות הרכב, והחלה לנסוע לכיוון עומר. במהלך הנסיעה המתלוננת צעקה והפצירה בנאשמת לעצור את הרכב, ניסתה לפתוח את דלת הרכב והכתה בחלון הרכב, אך הנאשמת התעלמה מכך. בהגיען לעומר, הנאשמת עצרה את הרכב סמוך לבנק הפועלים, כיבתה את מנוע הרכב, הורידה את המטפחת מראשה ואת משקפי השמש מעיניה, הסתובבה אל המתלוננת ודרשה לקבל ממנה כסף.

המתלוננת טענה כי אין לה כסף, ואז החלה הנאשמת להכות את המתלוננת בפניה באמצעות ידיה ומשכה מברכיה של המתלוננת את תיקה ובו, בין היתר, כסף מזומן בסך 900 ₪, תעודת זהות ודרכון של המתלוננת, שני טלפונים ניידים, ומסמכים שונים.

מיד לאחר מכן, הנאשמת שלפה סכין ובעודה מחזיקה בו בידה האחת, הושיטה את ידה השנייה אל עבר חזה של המתלוננת, ונטלה כסף מזומן בסך של 600 ₪ שהיה מוחבא בחזייתה. לאחר מכן, הנאשמת והנוסעת האחרת יצאו מהרכב ומשכו את המתלוננת אל מחוץ לרכב, וגרמו לנפילתה על המדרכה, ובהמשך לכך עלו חזרה לרכב ונמלטו מהמקום עם תיקה וכספה של המתלוננת. כתוצאה מהמעשים של הנאשמת נגרמו למתלוננת כאבים בצוואר, בגב, בחזה וברגליים.

כתב האישום כנגד הנאשמת כולל אישום נוסף בו מיוחסות לה עבירות של הדחה בחקירה ושיבוש מהלכי משפט, זאת לאחר שהשליכה את תיקה של המתלוננת בפח אשפה בבאר שבע וכן בשל כך שבמהלך שיחה מבוקרת בין הנאשמת למתלוננת, בתחנת משטרת רהט, ניסתה הנאשמת להניע את המתלוננת לחזור בה מתלונתה, בכך שהציעה למתלוננת ש"תשחרר אותה" ואז יוכלו ללכת יחד ולקחת את התיק מפח האשפה, אליו השליכה אותו, לפני שפח האשפה יפונה.

עם הגשת כתב האישום הגישה הפרקליטות בקשה למעצרה של הנאשמת עד תום הליכים נגדה. בנוסף ביקשה הפרקליטות מביהמ"ש להורות על חילוט רכבה של הנאשמת באמצעותו ביצעה את העבירות המיוחסות לה.

אילוסטרציה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח