חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

חיילים יוכלו לנסוע בחינם על אזרחי בתחבורה ציבורית בסופי שבוע

הסכם שנחתם היום (חמישי) בין צה"ל, משרד הביטחון, משרד האוצר ומשרד התחבורה מביא עמו בשורה משמעותית לחיילי צה"ל שנוסעים בתחבורה ציבורית.

החל מיום ראשון הקרוב (17.9.2017) יוכלו חיילי צה"ל לעלות על כלל כלי התחבורה הציבורית באמצעות החוגר, ללא מגבלה בכמות הנסיעות. המשמעות: אין צורך יותר להוציא כרטיסים ברכבת או לעבור דרך הנהג. יחד עם זאת יש לתקף את הכרטיס.

כמו כן, בסופי השבוע (החל מיום ה' ב-23:59) ועד מוצ"ש ב-03:00 (בלילה שבין שבת לראשון) יוכלו כלל החיילים לנסוע בתחבורה ציבורית בלבוש אזרחי. במהלך השבוע יהיו החיילים מחויבים עדיין לנסוע על מדים על מנת לעשות שימוש בחוגר לנסיעה, למעט חיילים בעלי תעודת לוחם או היתר נסיעה על אזרחי. הנסיעות בקווי הערבה יימשכו ללא שינוי, בהתאם לאישורים שניתנים לחיילים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יש להדגיש כי כלל החיילים יהיו מחויבים בהעברת החוגר בעת עלייתם לכלי התחבורה. חייל אשר לא יעביר את החוגר וייתפס על ידי פקח – פרטיו יועברו למשטרה הצבאית להמשך הטיפול.

חיילים אשר נתקלו בבעיה, יוכלו לפנות לשלישות להנפקת חוגר חדש או למדור תחבורה ציבורית באט"ל בין השעות 08:00-17:30 בטלפון 03-9725220 או באמצעות הדואר האלקטרוני: [email protected]

צילום: אתר צה"ל
Back to top button