חדשות הארץמבזקים

מיזם חדש מאפשר לשחות בעירום בפומבי

מאחורי היוזמה עומד השחיין האולימפי גיא ברנע, המציע חווית טבילה מהנה שיהיו מוכנים לשלם עליה כפי שמשלמים על סרט או מסעדה

מיזם חדש מאפשר לשחות בעירום בחוויה מהנה ויוצאת דופן, מבלי לחשוף איברים אינטימיים לעין כל. מאחוריו עומד השחיין האולימפי גיא ברנע, שהקים מלתחה צפה המאפשרת לאנשים להגיע לחוף כשהם לבושים ולאחר הכניסה למים להפקיד את בגדי הים אצל מנהלת המלתחה לטובת שחייה בעירום. לפני החזרה לחוף אוספים את בגד הים כך שהטובלים בעירום יוכלו לצאת מהמים לבושים כמקובל בציבור.

לדברי גיא ברנע: "בעקבות צילומי סרטון הכלל שחייה בעירום הופתעתי מההנאה המשחררת שהחוויה הזאת סיפקה לכולם השונה לחלוטין מחווית השחייה עם בגדי ים. בעקבות זאת החלטתי להקים את המיזם, להערכתי מדובר בפוטנציאל עסקי שלא מומש כראוי עד כה. אנשים רבים ישלמו על החוויה כפי שנוהגים לשלם על חוויות מהנות כצפייה בסרט או מסעדה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
הנה אנחנו לבושים לשם שינוי: דב אדר, גיא ברנע ורון נדל

הנאה משחייה בעירום נפוצה כיום באזורים כפריים, שם פחות סביר להיתקל באורחים לא צפויים, אך אין סיבה שאנשים הנמצאים בערים מרכזיות ברחבי העולם לא יוכלו להנות ממנה. למעשה אנשים נהנו מטבילה בעירום בטבע לאורך ההיסטוריה באזורים עם מקורות מים טבעיים. החוויה תועדה ביצירות אומנות רבות מהמאות הקודמות המשקפות את האווירה הפסטורליות העוטפת את המשתתפים בשלווה והנאה חסרת מתחים.

אירוע הטבילה בעירום שהוביל להקמת המיזם התרחש במסגרת צילומים של מותג בגדי הים לגברים Weekends at שהקים ברנע עם המעצבים רון נדל ודוב אדר. לצורך הרצת הפרויקט בישראל ובערים תיירותיות מסביב לעולם הוקם קמפיין מימון המונים.

חלק מהתמריצים לתרום לפרויקט כוללים שיעורי שחייה פרטיים עם השחיין האולימפי גיא ברנע, אלוף ישראל בשחייה ומדליסט בתחרויות בינלאומיות.

קישור לעמוד הגיוס: www.headstart.co.il/project.aspx?id=24562

Back to top button