חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

בן 24 נעצר בחשד שביצע מעשה מגונה בצעירה בירושלים

משטרת ישראל עצרה אתמול (שלישי) צעיר בן 24 תושב מזרח ירושלים בחשד למעשה מגונה ותקיפתה של צעירה באזור טיילת ארמון הנציב בירושלים לפני כשבועיים.

המקרה אירע כאשר הצעירה הלכה לבדה בטיילת ארמון הנציב בירושלים והחשוד הלך מאחוריה, בשלב מסוים הוא קתף, אותה על פי החשד ביצע בה מעשה מגונה ולאחר שנאבקה בו הוא נמלט. השוטרים והחוקרים שהוזעקו למקום החלו בחקירת הנסיבות ואיסוף הממצאים שהובילו אל החשוד במעשה. אתמול כאמור הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת עוז בחשד לביצוע מעשה מגונה ותקיפה, במהלכה נקשר למיוחס לו.

מחקירתו עלה, כי עפ"י החשד עקב אחר הצעירה עת שהלכה לבדה, וניצל רגע בו לא היה אף אדם בסביבה, ובו תקף אותה וביצע בה מעשה מגונה ומשנאבקה בו הצעירה הוא נמלט. היום, יובא החשד להארכת מעצרו בפני בית המשפט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בחקירה שהחלה עם קבלת הדיווח ונמשכה במאמץ רב בפן הסמוי תוך שימוש נרחב באמצעים טכנולוגיים מתקדמים שהביאו לאיתור זהותו של החשוד ולמעצרו. פעולות החקירה הנרחבות ומעצר החשד מהווים נדבך חשוב ועיקרי במסגרת פעילות המשטרה להבטחת ביטחונם של כלל האזרחים, בכל מקום ובכל זמן ועל מנת למצות את הדין עם כל אדם המנסה לשבש את שגרת חיי התושבים."

ארכיון | צילום: משטרת ישראל
Back to top button