חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

השר אריאל: "הכל שלנו. מהירדן לים תהיה מדינה אחת – ישראל"

שר החקלאות, אורי אריאל (הבית היהודי) השתתף היום (שלישי) בועידת האיחוד הלאומי שדנה על התכנית המדינית ואמר כי "תכנית ההכרעה היא תכנית חשובה בעיקר במובן התודעתי. כי לא די שיש חצי מיליון מתיישבים ויהיו בעתיד בעזרת ה׳ מיליון, אלא להגיע להכרת הצדק ולהגיד לראש הממשלה אין ולא תהיה שתי מדינות בין הירדן לים. מהירדן לים תהיה מדינה אחת – ישראל. הכל שלנו כי זו נחלת אבותינו. מי לא מבין מה זה חברון מקום קבורת אבותינו ואימותינו."

"אדוני ראש הממשלה, המבחן הוא בביצוע ובתודעה. האמירה שלך של שתי מדינות פוגעת בצדקת הדרך ואנחנו באיחוד הלאומי נוביל קו אמיתי וברור של מדינת ישראל. מצעד האיוולת של הקמת מדינת חמאס לצד מדינת ישראל חייב להיפסק" אמר השר אריאל.

בהקשר לפסקת בג״צ על חוק הגיוס אמר השר אריאל, "אני מבקש לומר את הפסוק "השיבה שופטנו כבראשונה ויועצנו כבתחילה". מכובדי שופטי העליון, אנחנו מכבדים אתכם אבל כשאתם לא מכבדים את עצמכם הציבור לא יכבד אתכם. הכנסת תחוקק פעם נוספת את חוק הגיוס אלא שהפעם עם פסקת ההתגברות שלא תאפשר לבג״צ לפסול את החוק."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על העניין הפוליטי מול הבית היהודי אמר השר אריאל: "אנחנו באיחוד הלאומי ניאבק לאחדות ונעשה ככל שנוכל לאחדות והצלחה שתשפיע על עם ישראל וארץ ישראל.
אנחנו רואים באחדות ערך שגם יכולה להביא להישגים פוליטיים הרבה יותר גדולים ולכן אני קורא לשר בנט – אל תפגע באחדות המחנה."

ועידת האיחוד הלאומי
Back to top button