חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

רוצחים שכירים: ארבו ליוסי אטר במתחם שבבעלותו וירו בו למוות

פרקליטות מחוז מרכז הגישה לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד יבגני גולובקו ורוסלן שצ'פטניוב בגין רצח יוסי אטר ז"ל, קשר לפשע ושיבוש מהלכי משפט.

לפי כתב האישום, המנוח יוסי אטר ניהל מתחם צימרים בשם "נייס פלייס" בעיר רחובות, כאשר החל מחודש מאי 2017 התגוררו הנאשמים לסירוגין במתחם. הנאשמים קשרו קשר לגרום למותו של אטר, וזאת בעד סכום כסף אותו היו עתידים לקבל מאחרים בתמורה לרצח. לשם מימוש הקשר הצטיידו הנאשמים באקדחים והתחקו אחר סדר יומו של אטר ואמצעי האבטחה במתחם.

כחלק מביצוע תכנית הרצח, בתאריך 2.6.17 עזבו הנאשמים את המתחם ובהמשך שבו בהיחבא, דרך פרצה בגדר, וארבו לאטר כשהם חמושים באקדחים, לבושים בשחורים ופניהם מוסוות. משהבחינו באטר מהלך ברחבת המתחם, התקדמו לעברו וירו לכיוונו באקדחיהם. במהלך הירי התגלה מעצור באחד האקדחים, אך הנאשמים המשיכו את הירי מן האקדח הנוסף עד שאחד מן הקליעים פגע בפלג גופו העליון של אטר. כתוצאה מהירי מת אטר במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסמוך לאחר מכן, חתכו הנאשמים את כבלי מצלמת האבטחה של המתחם, נטלו עמם את מכשיר ההקלטה ונמלטו מהזירה. בתוך כך, שכחו הנאשמים בזירה את האקדח בו התגלה מעצור במהלך הרצח. במהלך מנוסתם מהזירה השליכו הנאשמים מהרכב את האקדח ששימש לרצח לתעלה בצד הדרך. בהמשך הנאשמים אף שרפו את מכשיר ההקלטה ואת הבגדים ששימשו לרצח, והעבירו את רכבם לאחר על מנת שיסייע להעלימו.

בבקשת המעצר נכתב כי: "קיים יסוד סביר לחשש לפיו שחרור מי מבין המשיבים או אי מעצרו יביא לשיבוש הליכי משפט, להשפעה על עדים, כמו גם לסיכון בטחונו של אדם, בטחון הציבור וזאת בנוסף לחזקת המסוכנות הקבועה בחוק לאור האשמת המשיבים בעבירה שדינה מאסר עולם, תוך שימוש בנשק חם. מעבר למסוכנות הסטטוטורית, במעשיהם של המשיבים אף טבועה מסוכנות בעוצמה גבוהה במיוחד, באשר השניים פעלו כשכירי חרב ורצחו את המנוח בעבור בצע כסף, תוך תכנון מקדים של הרצח."

זירת הרצח | צילום: רן מנוסיס תיעוד מבצעי מד"א
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח