מבזקיםתנועה ותחבורה

זעם בתל ציון – בוטל מסלול האוטובוס הישיר לירושלים

"בעקבות החלטה שרירותית ושערורייתית של לשכת ראש מוא"ז מטה בנימין, אבי רואה בוטל המסלול היחיד שלוקח את תושבי תל ציון ישירות לירושלים" כך אמרו היום בזעם תושבי תל ציון.

קו 144 היה קו ייחודי שהותאם והוקם במיוחד למען תושבי הישוב החרדי תל ציון ובמשך כחמש שנים היה מסיע מאות מהתושבים מידי יום מתל ציון ישירות לירושלים. המסלול הייחודי של הקו בוטל, ללא כל הודעה וללא כל התראה.

הקו שהחל כקו ישיר מתל ציון לירושלים שירת את בנות הסמינרים, אברכי הכוללים, ונשות האברכים הממהרות לעבודה בשעות הבוקר ובכך חסך כ-18 דקות נסיעה מיותרות ביישובי הסביבה. בעקבות ביטול המסלול הייחודי הילדות מאחרות לבתי הספר והילדים הקטנים נאלצים להיפרד מההורים הנוסעים לירושלים מוקדם בבוקר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מתיתיהו גבאי תושב תל ציון מסר: "תושבי תל ציון התעוררו למציאות חדשה ומאות הנוסעים מידי יום לעבודתם בירושלים, ילדי התתי"ם, בנות הסמינרים, חולים הזקוקים לצאת למרפאות, קשישים וצעירים נאלצים החל מהבוקר לנסוע עוד כ-18 דקות נוספות דרך רחובות והתחנות בכוכב יעקב בעקבות ביטול הנסיעה הישירה לירושלים".

מסלול קו 144 הוארך בכ-18 דקות, במקום לנסוע מתל ציון ישיר לירושלים הקו מתחיל בסבב בגבעות כוכב יעקב ולאחר איסוף תושבי תל ציון הוא ממשיך בסיבוב נוסף בכל כוכב יעקב. השינוי בוצע ללא כל הגיון ונגד האינטרס הציבורי של תושבי תל ציון וללא כל הודעה מוקדמת.

פניית נציגי הנהלת הישוב לנציגי אגד תעבורה באיו"ש נענו שהמחדל והעוול הנוראי למאות הנוסעים בוצע עפ"י דרישת נציגי המועצה.

יש לציין כי למרבה האבסורד אין וועדת תחבורה פעילה במוא"ז מטה בנימין וההחלטות מתקבלות ע"י עוזרו של ראש המועצה ללא כל תיאום עם הנהלת תל ציון.

השילוט בתחנת האוטובוס בקו של תל ציון – צילום: סוכנות איו"ש
השילוט בתחנת האוטובוס בקו של תל ציון – צילום: סוכנות איו"ש
השילוט בתחנת האוטובוס בקו של תל ציון – צילום: סוכנות איו"ש
Back to top button