בריאותחדשות הארץמבזקים

מאות השתתפו בהפגנה "חונקים אותנו – רוצים לנשום אוויר נקי"

הבוקר (שישי) הגיעו מאות מתושבי השרון להפגנת מחאה כנגד שריפת הפסולת באזור. המפגינים טוענים כי שריפת הפסולת הלא חוקית פוגעת בבריאות התושבים וברמת החיים באזור. בהפגנה השתתפו תושבים יהודים וערבים מכפר-סבא, מקלנסווה, מנווה-ימין, מטייבה, ומשאר יישובי האזור, אשר מחו על שריפת הפלסטיק, הדלקים, האזבסט, וחומרים רעילים אחרים, שהפכה באזור השרון והמשולש הדרומי לדבר שבשגרה.

קרדיט: אזרחים למען אוויר נקי

ח"כ דב חנין, יו"ר השדולה הסביבתית-חברתית בכנסת, השתתף בהפגנה ואמר "המאבק הזה הוא מאבק על החיים, הוא מאבק על הבריאות. תופעת שריפת הפסולת פה באזור היא בלתי נסבלת, וצריך לסיים אותה. החדשות הטובות הן שאנחנו רואים התארגנות מרשימה של תושבים מיישובים יהודים וערבים, שחברו יחד כדי לעשות כאן שינוי. אם המאבק הזה ימשיך – ביכולתו לנצח".

ח"כ יעל כהן פארן (המחנה הציוני), ויו"ר משותפת של מפלגת התנועה הירוקה נכחה אף היא בהפגנה "הגעתי היום לכפר סבא, לעמוד עם תושבי האזור ולחזק אותם במאבקם לנשום אוויר נקי. עמדנו יחד, מאות פעילים ותושבים, ואנשי ציבור מכל גווני הקשת הפוליטית – כי המאבק לאוויר נקי מחבר בין כולם. באירוע נכחו חברי הכנסת שרן השכל, דב חנין ותמר זנדברג, ראשי המועצות יוסי דגן (שומרון), עבד אל באסט סלאמה (קלנסואה), שימי אליאל (כוכב יאיר), עמיר ריטוב (לב השרון) , וכמובן – תושבים ופעילים רבים מכפר סבא וסביבתה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמרה ח"כ פארן כי "תושבי האזור סובלים מזיהום אוויר חריג כתוצאה משריפה לא חוקית של פסולת, בתוך תחומי הקו הירוק ומעבר לו, המשרד להגנת הסביבה לא עושה מספיק כדי לעצור את התופעה. הזכות לאוויר נקי היא זכות בסיסית המגיעה לכל איש ואישה, לכל ילד וילדה. במושב הקרוב אמשיך לעמוד עם התושבים במאבקם הצודק והחשוב, יחד נביא לפתרון אמיתי ולאוויר נקי"

מתוך פייסבוק
קרדיט: אזרחים למען אוויר נקי
קרדיט: אזרחים למען אוויר נקי
קרדיט: אזרחים למען אוויר נקי
קרדיט: אזרחים למען אוויר נקי

Back to top button