חדשות חוץמבזקים

לראשונה באומן: מסוק יסייע בפינוי נפגעים במידת הצורך

בשיתוף פעולה של חברת הנסיעות אומן אקספרס (שמאפשרת בכל ימות השנה נסיעות לקברי צדיקים באוקראינה גם במסוקים) עם הצלה אוקראינה, איחוד הצלה אומן, ומרפאת איחוד ברסלב באומן לראשונה השנה יפונו הנפגעים במקרים חריגים במסוק לבתי החולים בקייב או אודסה בימי ראש השנה עת מגיעים רבבות לתפילה בציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב זצוק"ל בעיר אומן שבאוקראינה.

פינוי במסוק לבתי החולים יקצר את זמן ההגעה של החולה לבית החולים לכשעה במקום מספר שעות של זמן הפינוי באמבולנס מה שיסייע רבות להצלת חיי אדם במקרים של פיקוח נפש וסכנת חיים.

הרב הלל כהן יו"ר הצלה אוקראינה יתאם במידת הצורך במקרים חריגים שיגיעו למרפאת אומן שע"י איחוד ברסלב באומן הממוקמת במתחם הקלויז המרכזי שבסמוך לציון רבי נחמן מברסלב פינוי מוסק לבית החולים בקייב או אודסה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צוות רופאים ופרמדיקים של מרפאת אומן ומתנדבי איחוד הצלה שמגיעים לאומן יתלוו במידת הצורך לפינוי במסוק לבית החולים תוך המשך מתן טיפול רפואי עד לאשפוז בבית החולים. חברות הביטוח יממנו את עלות הפינוי במסוק במקרי חירום ולכן חשוב ראוי ומומלץ לעשות ביטוח רפואי לחו"ל לפני הטיסה בכדי למנוע עגמת נפש רבה והוצאות מרובות.

צילום: אומן אקספרס
צילום: אומן אקספרס
צילום: אומן אקספרס
צילום: אומן אקספרס
צילום: אומן אקספרס
Back to top button