חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

חשד: נהג שיכור במהירות 159 קמ"ש וניסה להימלט מהמשטרה

הלילה (רביעי) בסמוך לשעה 02:30 התמקמו שוטרי אגף התנועה בכביש 65 בסמוך למחלף עירון עם אמצעי לאכיפת מהירות, בכדי לאתר נהגים הנוסעים במהירויות חריגות. במהלך הפעילות נקלט במכשיר הממל"ז רכב הנוסע במהירות 159 קמ"ש בכביש בו מותרת הנסיעה 90 קמ"ש. השוטרים שהיו ממוקמים בצד הדרך, סימנו לרכב לעצור תוך שהם מפעילים אורות כחולים ומשתמשים בסירנה, אך הנהג שזיהה את הניידת והשוטרים המשיך בנסיעתו ואף הגביר את המהירות תוך שהוא מנסה ככל הנראה להימלט.

השוטרים שהיו ערוכים גם לאירועים מסוג זה החלו בנסיעה אחרי הרכב כאשר הם מסמנים לרכב עם אורות כחולים וסירנה לעצור בצד. במהלך הנסיעה אחריו תוך שהוא מגביר את המהירות וחוצה צמתים באור אדום הצליחו השוטרים להגיע אל הרכב ולסמן לו לעצור בצד הדרך. רק לאחר שהבין הנהג כי לא יוכל להימלט מהשוטרים הנחושים, עצר את הרכב בצד הדרך. השוטר שניגש לרכב ציין "כאשר שוחחתי עם הנהג נדף ריח חריף של אלכוהול מתוך הרכב והרגשתי כאילו אני בפאב".

ברכב ישבו עם הנהג עוד שלושה בחורים צעירים, הנהג התבקש להציג את רישיון הנהיגה שלו ואז התברר כי מדובר בנהג חדש. בשל החשד של השוטר כי הוא נוהג תחת השפעת אלכוהול בוצעה לו בדיקה בה נמצא כי בגופו כמות אלכוהול של 545 מ"ג לליטר אוויר נשוף, דהיינו מעל לפי 10 מהכמות המותרת לנהג חדש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנהג שהסביר לטענתו כי לא נסע במהירות גבוהה וכי הוא לומד רפואה בחו"ל וצריך לטוס בעוד יומיים, עוכב לחקירה ביחידת הבוחנים כשבסיומה נעצר. רישיון הנהיגה שלו נפסל למשך 30 ימים ורכבו הושבת גם כן ל-30 ימים.

מחר הוא יובא בפני בית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

במשטרה ציינו כי נחישות ומקצועיות השוטרים ייתכן ומנעו אסון, שכן שילוב נהיגה במהירות גבוהה תוך שהנהג נמצא תחת השפעת אלכוהול עלולה להסתיים בתאונה קשה.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button