חדשות הארץמבזקים

עיריית תל אביב תציב פקח מטעמה בכניסות לגני הילדים

בעקבות דיונים ושיחות הורים אשר שטחו את מצוקתם בנושא האבטחה בגני הילדים, החליטה עיריית תל אביב-יפו להציב, החל מיום חמישי, עובד עירייה קבוע שיפקח על הכניסה והיציאה של מבוגרים וילדים באשכולות הגנים בהם אין שומר, בכל שעות הפעילות של הגן כמבוגר נוסף.

בעקבות ההחלטה מנהל החינוך שלח מכתב להורים בו נכתב: " הורים יקרים, בחופשת הקיץ קיבלה העירייה את המלצת המשטרה לשנות את שיטת האבטחה ב 7 אשכולות גנים, משומר קבוע בשער למאבטחים ניידים וסיירים. אנו דבקים בתפיסת הביטחון הזו, שמאפשרת אבטחה מקיפה יותר במקומות הומי ילדים, כפי שהוכח בעצירת אדם חשוד שני רחובות ליד אחד מאשכולות הגנים.

תחושת הביטחון של ההורים, חשובה לנו לא פחות מהביטחון עצמו. לכן, אנחנו מקשיבים לבקשת ההורים ולמצוקות שהעליתם, והחל מיום חמישי נציב באשכולות בהם אין שומר, עובד עירייה קבוע אשר יפקח על הכניסה והיציאה של מבוגרים וילדים, ויהיה עוד זוג עיניים של מבוגר באשכול הגנים, נוסף לצוותי הגנים ומנהלת האשכול. העובדים יעברו חפיפה וליווי על ידי קציני ביטחון של העירייה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במצב דברים זה, בכל האשכולות בעיר יהיה שומר בכניסה. אנו מקווים כי תחושת הביטחון שלכם תחזור, ותוכלו להנות מאשכולות הגנים. אנו מודים לפורום ההורים בגני הילדים בהנהגת אחז אגם על הדיאלוג המכבד."

נזכיר, כי הבוקר (שלישי) נתפס ברחוב פייבל בתל אביב סמוך לגן ילדים תושב חיפה כשברשותו, על פי החשד סכין. המשטרה הגיעה למקום עצרה אותו והוא נלקח לחקירה.

אילוסטרציה
Back to top button