חדשות הארץמבזקים

השוטרים חילקו מחזיקי מפתחות לתושבים הערבים "לא לאלימות"

שוטרי משטרת ישראל בנקודת טובא חילקו במהלך היום (ראשון) ברחבי הכפר כחלק מפעילות מניעה מצבית מחזיקי מפתחות הנושאים את הכיתוב "לא לאלימות" ובנוסף העניקו מנשרים ושוקולדים לעוברים ושבים בברכת חג שמח לרגל חג "עיד אל אדחא" הנחגג בימים אלה.

פעילות הסברה מקדימה על פי עיקרון "המניעה המצבית" נערכה הבוקר ברחבי הכפר טובא זנגרייה על ידי שוטרי נקודת המשטרה ובשיתוף נציג עיר ללא אלימות מטעם המועצה המקומית ויו"ר מועצת התלמידים הארצי של החברה הערבית.

משעות הבוקר התפרסו שוטרי הנקודה בכבישים ברחבי הכפר וחילקו לנהגים ולתושבים במקום מחזיקי מפתחות הנושאים את הכיתוב: "לא לאלימות, אלימות זה הנשק של החלשים"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פעילות ההסברה ופעילות קהילתית מבוצעת בכפר בשילוב נציגי עיר ללא אלימות, יו"ר ארגון התלמידים,ועד נציגי הכפר הרשות המקומית וגופים ועמותות שונות במטרה להוביל לשינוי מהותי בדגש על עבירות האלימות ,השימוש בנשק ועבירות הביריונות בכביש במטרה לחזק את הביטחון האישי בקרב האזרח הנורמטיבי ולבצע פעילות אכיפה ממוקדת כנגד העבריין.

פעילות הסברה זו הינה חלק ממערך כולל אשר נועד להגביר את המודעות לסכנות שבעבירות האלימות והשימוש באמצעי לחימה. משטרת ישראל תפעל בכל דרך על מנת להילחם בתופעה , הן בהסברה והן באכיפה בלתי מתפשרת.

צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
צילום: משטרת ישראל
Back to top button