חדשות הארץמבזקיםפוליטי / מדיני

הבטחת?תקיים! "בנימין נתניהו, תשמע את זעקת תינוקות בית רבן"

עשרות מתושבי מגרון, קיימו הבוקר (ראשון) הפגנה מול משרד ראש הממשלה בהמשך מאבקתם על פתרון עבורם.  בימים אלו התושבים מציינים  5 שנים מאז הריסת היישוב, כשעדיין לא נמצא פתרון קבע עבורם, במגרון לא פתחו את שנת הלימודים תשע"ח- במקום זאת הגיעו ההורים וילדיהם להפגין, עם ילקוטיהם מול ישיבת הממשלה,ישיבת שרי הליכוד וישיבת ראשי הקאוליציה בדרישה למציאת פתרון עבור היישוב. *יו"ר איחוד הלאומי, השר אורי אריאל הגיע לחזק את התושבים לפני ישיבת הממשלה"

5 שנים מחכים תושבי מגרון לבניית שכונת הקבע שהובטחה להם לאחר פינוי והריסת היישוב. חמש שנים בהן התושבים דורשים מרוה"מ בנימין נתניהו לממש את החלטת ההממשלה לבנות באופן מיידי את השכונה, כפי שהבטיח נתניהו חדשות לבקרים לתושבים.

בעקבות כך, ילדי היישוב לא הלכו ללימודים והגיעו היום, יחד עם הוריהם וילקוטיהם, בכדי להפגין מול ישיבת הממשלה, ישיבת שרי הליכוד וישיבת ראשי הקאוליציה וידרשו מראש הממשלה וממשלתו, לקיים את הבטחותיו להתיישבות ולתושבי מגרון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר איחוד הלאומי,השר אורי אריאל הגיע הבוקר להפגנה ואמר: "אני פונה לראש ממשלה מר בנימין נתניהו, תשמע את זעקתם של תינוקות של בית רבן. הילדים האלה מבקשים ממך, נתניהו הבטחת?תקיים! זה אל"ף-בי"ת. זה הדבר המתבקש כעת".

עוד אמר: "אפשר לעשות עכשיו בחודש אלול תשובה ולהביא ברכה לתושבי מגרון וכל תושבי מדינת ישראל.

לבסוף אמר:"אני מקווה שהשבוע, עוד השנה לפני ראש השנה. יאושר לבנות את מגרון. נבנה ויתקיים בכם, תהיה לאלפי רבבה".

צבי גילה,מפונה מגרון אמר: "יש זמנים שצריך לעצור הכל. הישוב מגרון נעקר לפני 5 שנים. למרות החלטת הממשלה לבנות ישוב חדש למפוני מגרון, שום דבר לא קרה. 5 שנים! אז שנת הלימודים לא נפתחה במגרון, כי פשוט אי אפשר להמשיך בחיים כאילו כלום. אנחנו דורשים מראש הממשלה לאשר עכשיו את בניית הישוב מגרון, כפי שהתחייב". עוד אמר:"לילדים שלנו מגיע בית, מגיע ישוב קבע, לא פחות מכל ילד אחר במדינה".

צילום: מטה המאבק מגרון
צילום: מטה המאבק מגרון
Back to top button