חדשות הארץמבזקיםתנועה ותחבורה

שוטרי תנועה סייעו לנכה שנסע בשוליים בכביש איילון וסיכן את חייו

אתמול (שישי) בלילה בסמוך לשעה 23:00 התקבלו ע"י נהגים מספר דיווחים למוקד 100 של המשטרה, אודות נכה הנמצא על כיסא גלגלים כשהוא נע בשוליים ומזגזג לעיתים לתוך נתיבי הנסיעה תוך שהוא מסכן את עצמו באופן ממשי. בדיווחים הרבים נמסר שהנכה מזגזג בין הנתיבים ורכבים כמעט נכנסים בו. מיד הוזנקה ניידת של אגף התנועה למקום, בהגיעם לאזור שבו הנכה נראה לאחרונה ביצעו השוטרים מספר פעולות, הכוללות האטה וסריקה של התנועה במטרה לאתר את האזרח הנכה, תוך מספר דקות אותר הנכה כשהוא על הנתיב הימני בכביש שבו הנסיעה המותרת הינה 90 קמ"ש.

האזרח תושב אזור המרכז בן 50 המרותק לכיסא גלגלים, אותר כשהוא נסער ומבולבל ואינו יודע להסביר כיצד הגיע לסיטואציה, עוד הוסיף כי איבד את דרכו הביתה ולא ידע כיצד לצאת מנתיבי איילון.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השוטרים הגישו סיוע לאזרח והסיעו אותו לביתו תוך יצירת קשר עם משפחתו לבשר להם אודות המקרה ולעדכן כי הכל כשורה. לאחר שהסיעו את האזרח לביתו נפגשו השוטרים עם בני משפחתו שהודו להם על הסיוע הרב שהעניקו לבן משפחתם.

במשטרה ציינו כי אלמלא פעולותיהם המהירות של השוטרים האירוע יכול היה להסתיים באסון, הדיווח והעירנות של האזרחים שדיווחו על האירוע בהחלט סייעו להציל את חייו של האזרח שנקלע לכביש מהיר כשהוא על כסא גלגלים.

צילום: דוברות המשטרה
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח