חדשות הארץמבזקים

מפכ"ל המשטרה: "יום חג עבור התלמידים ועבורנו"

"יום חג עבור התלמידים ועבורנו". כך אמר הבוקר מפכ״ל המשטרה שליווה הבוקר את נכדו יהל ליומו הראשון בבית הספר.

משטרת ישראל נערכה החל מהבוקר (שישי, 01.09.2017) בכוחות מתוגברים בכל רחבי הארץ, ביומה הראשון של שנת הלימודים תשע"ח. אלפי שוטרים, מתנדבים ולוחמי משמר הגבול, נפרסו בקרבת מוסדות החינוך במטרה להבטיח את שלומם וביטחונם של למעלה מ-2 מיליון ילדים ובני נוער שחוזרים היום לספסל הלימודים. השוטרים פעלו לאבטחת התלמידים וההורים, לשמירה על הסדר הציבורי ולהכוונת התנועה והזרמתה.

בתוך כך הגיע הבוקר מפכ״ל המשטרה, רנ״צ רוני אלשיך, לעקוב מקרוב אחר היערכות המשטרה עם פתיחת שנה״ל. המפכ״ל ליווה את נכדו יהל, העולה היום לכיתה א׳, ביומו הראשון בבית הספר נעם בישוב בני דקלים (אזור לכיש).

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בביקורו בבית הספר, התייחס המפכ״ל להיערכות הנרחבת של המשטרה עם פתיחת שנת הלימודים: "גם במשטרה נפתחת היום שנת לימודים ולוח השנה שלנו כולל גם את שנת הלימודים. תפקידנו בין היתר, לפקח על שירותי האבטחה בבתי הספר בכל רחבי הארץ. עם הגעתם של ההורים והתלמידים לבתי הספר אנחנו פועלים בעיקר לוויסות התנועה ולבטיחות התלמידים. זה אירוע גדול שהוא יום חג עבור התלמידים ועבורנו".

בהמשך דבריו דיבר המפכ״ל על פעילות המשטרה גם בתחום החינוכי: ״אנחנו פעילים גם בתחום החינוכי עצמו, גם בגני הילדים וגם בבתי הספר, בכדי להטמיע את נורמות הציות לחוק מראשית הדרך. החל מהיבטי תנועה ונושא הזהירות בדרכים וכלה באיומים השונים ברחוב וברשת, שגם לשם נודדת פעילות משמעותית. תפקידנו לטפל גם במי שזולג מחוץ לבית הספר. אנחנו צריכים לחבק אותו ולשמור אותו בתוך החברה הנורמטיבית, זאת בכדי לשמור על הנוער שלנו שלא יתדרדר לעבריינות״.

בסיום דבריו אמר המפכ״ל: "אני מאחל לכולם שנה מוצלחת, פוריה ומהנה בבתי הספר ולנו כמשטרה במשימותינו החשובות".

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך בביקור הבוקר ביישוב בני דקלים שבדרום.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
Back to top button