חדשות הארץמבזקיםצבא וביטחון

סיירת חרוב ביצעה לראשונה פעילות מבצעית בגזרת בנימין

חיילי סיירת חרוב שעוברים בימים אלו הכשרה הם הראשונים שצלחו את המיונים וגויסו לסיירת. במסגרת ההכשרה יצאו הלוחמים לראשונה לפעילות מבצעית ראשונה בגזרת בנימין. בפעילות זו התקיים "שבוע הפשיטה" והלוחמים עזבו את בסיס האימונים של חטיבת כפיר והגיעו לחטיבה המרחבית בנימין, שם תופסת הסיירת קו.

המבצע המיוחד זכה לשם "שאגת הכפיר", הכוחות נעו מהוואדי הסמוך לבית אל לעבר הכפר דורא אל-קרע, וביצעו בוו סריקות אמל"ח ומיפוי מבנים, זאת בהמשך למידע מודיעיני שקיבלה החטיבה.

במהלך הפעילות אף התפתחה הפרת סדר על ידי תושבי המקום, באזור זה מדובר במראה שכיח אך עבור הלוחמים הצעירים זאת הפעם הראשונה בכפר פלסטיני בו הם מבצעים פעילות משמעותית. הלוחמים הצליחו להתמודד עם המתפרעים והמשיכו בביצוע משימותיהם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

סרן ינון גדסי, מפקד פלוגת ההכשרה של הסיירת אמר כי ""שבוע הפשיטה הרים את הפלוגה בכמה וכמה רמות – הבקיאות שלהם בלחימה באיו"ש, הניסיון שהם רכשו וכמובן גם יכולת הביצוע שלהם התחזקו מאוד. על ה-ד.נ.א של המחזור הזה יושתת כל מבנה הסיירת בשנים הבאות, ולכן חשוב לנו שלוחמי המחזור הראשון יקבלו בהכשרה את כל הכלים הדרושים על מנת להפוך ללוחמים המובילים של צה"ל בשדה הלחימה הבא". עוד אמר סרן גדסי: "אנחנו נעשה הכל על מנת שכבר בשנים הקרובות, סיירת חרוב תהיה בחוד החנית של צה"ל. המטרה שלנו היא להגן על כל בית ומשפחה בישראל, ואני בטוח שאם נמשיך בדרך אותה אימצנו ואותה אנחנו מבצעים כעת – נעמוד בהצלחה מול כל אתגר".

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח