חדשות הארץמבזקים

המחוז הדרומי במשטרה השלים היערכותו לקראת פתיחת שנת הלימודים

המחוז הדרומי במשטרת ישראל השלים היערכותו המקדימה לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ח ביום שישי הקרוב (1.9.17) במוסדות החינוך ברחבי המחוז, מאשדוד ועד אילת.

במסגרת ההיערכות המבצעית המקדימה לפתיחת שנת הלימודים, בוצעו במהלך החודש האחרון מגוון פעולות על מנת להבטיח את שלומם של התלמידים – ריענון ותרגילים בתחום האבטחה, ביקורות בבתי הספר ותאומים מול הרשויות המקומיות ומשרד החינוך וזאת על מנת לאפשר את פתיחת שנת הלימודים תשע"ח בבטחה.
בנוסף, במסגרת הפעילות המקדימה נערכה המשטרה וביצעה בשבועות האחרונים פעילות מוגברת לאיתור שוהים בלתי חוקיים והוגברה פעילות שוטרי הסיור ויחידות השיטור העירוני בערים השונות במטרה למנוע את מעשי הוונדליזם בסמוך ובתוך מוסדות החינוך.

ביום שישי הקרוב יתפרסו מאות שוטרים, לוחמים ומתנדבים החל משעות הבוקר המוקדמות בסביבת מוסדות החינוך וצירי התנועה ברחבי המחוז הדרומי על מנת לתת מענה ולהגביר את תחושת הביטחון בקרב ציבור התושבים, הן בהיבטי אבטחה והן בהיבטי תנועה, ויפעלו למען ביטחונם ושלומם של מאות אלפי הילדים בדגש כלפי אלו שזו להם הפעם הראשונה בה יכנסו בשערי בית הספר אל כיתה א'.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בהזדמנות זאת, פונה משטרת ישראל אל ההורים ומבקשת לנהוג במשנה זהירות למען ביטחון ילדינו:

• יש להקפיד על עצירה והורדת נוסעים בצורה בטוחה אך להימנע מהשתהות מתמשכת בקרבת שערי בתי הספר על מנת לאפשר להורים נוספים את האפשרות להוריד את ילדיהם בבטחה – "נשק וסע".

• יש להקפיד על שימוש נכון בהתקני ריסון מתאימים – "לא נוסעים לפני שכולם חגורים".

• בקרבת מעברי חצייה, יש להאט ולאפשר להולכי הרגל לחצות את הכביש בבטחה – "ילד עד גיל 9, לא חוצה לבדו את הכביש".

צילום: דוברות משטרת ישראל
Back to top button