חדשות הארץמבזקים

צוללנית בת 25 נפצעה קשה בחוף החשמל באילת

תיירת צעירה כבת 25 שעסקה בצלילה, נמשתה מהים על ידי השיטור הימי באילת והובאה לחוף החשמל. צוות מד"א שהוזעק למקום מצאה אותה כשהיא מחוסרת הכרה והחל לבצע בה פעולות החייאה. לאחר שהצליחו החובשים והפראמדיקים להשיב את הדופק היא פונתה לבית החולים יוספטל בעיר כשהיא מונשמת ובמצב קשה.

חובש רפואת חירום על אופנוע מד"א אליאן זזון סיפר: "כשהגעתי לחוף חברתי לסירה של השיטור היומי שהוציאה מהים צוללנית כבת 25 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. מיד התחלתי להעניק לה טיפול רפואי וביצעתי בה, יחד עם צוותי מד"א נוספים שהגיעו למקום פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים וכאשר חזר הדופק והדבר התאפשר פינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח כשמצבה קשה והיא מונשמת"

מהמשטרה נמסר כי "במוקד 100 של משטרת ישראל התקבל דיווח על צוללנית נעדרת שאבד איתה הקשר, במהלך החיפוש של השיטור הימי של משטרת ישראל באילת נמצאה הנעדרת צפה במים בסמוך לכניסה הימית לנמל. צוות השיטור הימי משה את הנעדרת לסירת המשטרה והחל בביצוע החייאה עד להגעת גורמי רפואה והעברתה לטיפולם. הנעדרת פונתה לבית החולים במצב קשה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד נמסר מהמשטרה כי "בשלב זה קיים חשד כי מדובר בתיירת שטבעה במהלך קורס צלילה באחד ממועדוני הצלילה בעיר. כוחות משטרה במקום, בשלב זה משטרת ישראל פתחה בחקירה לברור נסיבות האירוע"

צילום: דוברות המשטרה.
צילום: דוברות המשטרה.
Back to top button