חדשות הארץמבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: עובד ניקיון במועדון ה"פורום" בבאר שבע אנס חיילת

פרקליטות מחוז דרום הגישה לבית משפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום כנגד סמיר אבו גודה, תושב הנגב כבן 22 בגין אינוס וניסיון למעשה סדום שביצע בחיילת שהגיעה לבילוי במועדון ה"פורום" בבאר שבע. כתב האישום מייחס לנאשם גם עבירה של שיבוש הליכי משפט.

מכתב האישום עולה כי במועד הרלוונטי לכתב האישום הועסק הנאשם כעובד ניקיון במועדון ה"פורום" בבאר שבע.

המתלוננת, שהינה חיילת הגיעה בתאריך 12/8/17 לבילוי עם חברותיה במועדון הפורום בבאר שבע. במהלך הבילוי וקודם לבילוי שתו המתלוננת וחברותיה משקאות אלכוהוליים. בשלב כל שהוא במהלך הבילוי, הבחינה המתלוננת כי איבדה את החוגר שלה. המתלוננת וחברותיה ניסו לאתר את החוגר אך ללא הצלחה.
המתלוננת סברה כי החוגר אבד לה בעת שהיתה בשירותים במועדון, ועל כן פנתה לנאשם, שהיה העובד הראשון שנקרא בדרכה, מסרה לו את מספר הפלאפון שלה וביקשה ממנו ליצור עימה קשר במידה ויאתר את החוגר שלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כחצי שעה לאחר מכן, התקשר הנאשם ממכשיר הנייד שלו אל הנייד של המתלוננת, ואמר לה שמצא את החוגר ושתבוא אליו אל השרותים, על מנת שיחזיר לה את החוגר. המתלוננת הגיעה אל השרותים, שם, בעומק השרותים, פגשה בנאשם אשר אחז בחוגר שלה והוביל אותה לתוך תא השירותים, כשהוא סוגר מבפנים את דלת תא השרותים.

בתוך תא השירותים החל הנאשם לנשק את המתלוננת בניגוד לרצונה וחרף התנגדותה, ולאחר מכן הפשיל את מכנסיו ואת מכנסיה של המתלוננת, סובב את המתלוננת כשהוא אוחז בזרועותיה, וניסה בכוח מספר פעמים לבצע במתלוננת מעשה סדום. בשל התנגדותה של המתלוננת לא הצליח הנאשם לבצע את זממנו. המתלוננת הצליחה להיחלץ מאחיזת הנאשם ולהסתובב עם פניה אליו, ובמהלך התנגדותה נשכה המתלוננת את הנאשם בחזהו על מנת לנסות להיחלץ ממנו.

הנאשם בשלב זה, חרף התנגדות המתלוננת, אחז במתלוננת בכוח וביצע בה מעשה אינוס, תוך שהוא גורם לה כאבים עזים וחבלות, עד שבא לסיפוקו.
לאחר האמור, הצליחה המתלוננת להדוף את הנאשם ולהימלט מהשירותים ולהזעיק את חברותיה. המתלוננת הגיעה בהמשך לבית החולים סורוקה וקיבלה טיפול רפואי.

כתב האישום מייחס לנאשם גם עבירה של שיבוש הליכי חקירה בכך שמחק את כל התקשורת בינו לבין המתלוננת מהנייד שלו, סיפר בכזב לקרוביו כי הותקף במועדון ע"י בחורה, ואף ביקש מגיסו לשוחח טלפונית עם המתלוננת כדי שיגיע עימה ל"הסדר" כלשהו. עם הגשת כתב האישום ביקשה הפרקליטות את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים נגדו.

בבקשת המעצר נכתב כי: "המשיב במעשיו ניצל את השפעת האלכוהול על המתלוננת, את הלחץ שלה לקבל לידיה את ארנק התעודה המזהה שלה בצה"ל, שבתוכו החזיקה גם כרטיסים שונים, כרטיס אשראי וכסף מזומן ואת תמימותה עת הגיעה לפוגשו בשרותים ונכנסה עימו לתא שרותים על מנת לקבל מידיו חזרה את רכושה שאבד. המשיב באכזריות רבה אטם אוזניו ונפשו לתחינותיה שאינה רוצה במגע המיני איתו והמשיך באינוסה עד אשר בא על סיפוקו".

אילוסטרציה | קרדיט: pixabay

 

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח