צרכנות

קו חדש: טיסות ישירות לאיסלנד

חברת התעופה האיסלנדית WOW השיקה קו טיסות אטרקטיבי למדינת האם שלה, כמו גם אפשרות ליהנות ממחירים נוחים לפני שממשיכים ליעדים נוספים בארצות הברית או באירופה. הנה כל הפרטים

התחרות בין חברות התעופה עולה שלב ולאחרונה השיקה גם חברת תעופה איסלנדית בשם WOW קו מישראל. בסיס האם של החברה נמצא בבירת איסלנד, רייקאוויק, והטיסות נוחתות שם מישראל במחיר נמוך מהממוצע. כמו כן, החברה הצעירה מנסה לחדור לשוק הישראלי באמצעות שימוש בקווי הטיסות לאיסלנד כחלק מקונקשן ליעדים אחרים. היא עצמה מאפשרת טיסה לארצות הברית עם עצירה בבירת איסלנד, אך ניתן גם לרכוש דרכה טיסות זולות ולהמשיך באופן עצמאי למדינות אחרות באירופה.

החברה תפעיל טיסות מישראל עבור טיול לאיסלנד החל מ-12 בספטמבר, קצת לפני ראש השנה ותחילת תקופת החגים העמוסה. נכון להיום מתכננת החברה להוציא 4 טיסות שבועיות ומלבד ביקור באיסלנד גם לאפשר לישראלים להמשיך ישירות דרכה לניו יורק, סן פרנסיסקו, מיאמי ולוס אנג'לס. יעדים אטרקטיביים אחרים שנמצאים על הפרק כחלק מהמסלול של טיסות ישירות לאיסלנד דרך חברת התעופה WOW הם טורונטו, שיקגו, מונטריאול ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה ההסכם בין ישראל לאיסלנד?

הניסיון של חברת התעופה WOW לחדור לישראל היא חלק ממהלך גדול יותר שנערך בין המדינות. בחודש אפריל למשל אישרה הממשלה הסכם תעופה בין ישראל לאיסלנד, ולפיו חברת WOW תוכל להגיע ארצה כדי להתחרות עם שאר גורמי התעופה. ההערכה המקורית הייתה שטיסה לארצות הברית דרך איסלנד תעלה כ-500 דולרים, אך נכון להיום המחיר נמוך מזה באופן משמעותי.

מבחינת צי המטוסים, חברת WOW כבר הכריזה שהטיסות מישראל יופעלו במטוס חדש לגמרי וטיסות המשך במטוסי איירבוס 330 ו-321. מעבר לכך, חברת WOW ידועה בצי מטוסים חדש שהיא מפעילה וגאה להכריז על גיל מטוסים ממוצע של 2.5 שנים בלבד. עוד הודיעה החברה על קבלת 5 מטוסים חדשים בקרוב שייכנסו לפעילות בקווי התעופה השונים וגם בישראל.

כל הסיבות להגיע לאיסלנד

האפשרות לתאם טיול לאיסלנד דרך חברת WOW קיימת בשלושה סוגים של כרטיסים. הסוג הראשון הוא WOW בייסיק ובו נכללות טיסות בלבד כאשר על מזוודה משלמים בנפרד, הסוג השני הוא של WOW פלוס בו מקבלים טיסה ואפשרות להעלאת מזוודת טרולי ועוד מזוודה של 20 ק"ג לבטן המטוס יחד עם בחירת מושב מועדף וביטוח הגנה מפני ביטול טיסה, והאפשרות השלישית היא WOW ביז שכוללת את כל השירותים. בין היתר, במסלול של WOW ביז נכללת אפשרות להסעה לנמל התעופה או ממנו ליעד ואופציה לציוד הטסה שונה כמו אופניים.

לבסוף, חברת WOW תאפשר לרכוש מושבים גדולים במיוחד, ארוחות ושתייה מהתפריט המגוון שלה. היא מעלה את האטרקטיביות של איסלנד עבור תיירים ישראלים ופותחת עוד אופציות רבות לחופשה מושלמת.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח