צרכנות

אירועים מומלצים לחגים

בחירה נכונה של אירועים יכולה לשדרג את תקופת החגים ולהבטיח חוויה בלתי נשכחת עבור כל המשפחה. כל מה שצריך לעשות הוא למצוא את האזור בארץ שבו רוצים לטייל ולאתר אירוע מומלץ. הנה כמה הצעות

תקופת החגים מגיעה כל שנה קצת אחרי החופש הגדול ולכן הרבה הורים מתקשים למצוא פעילויות מעניינות. מצד זו, אלו בדיוק החודשים שבהם מזג האוויר קצת מתאזן, הילדים יותר רגועים ויש אווירה משפחתית. בנוסף, בתקופת החגים נערכים אירועים מיוחדים בכל רחבי הארץ ושווה לשים לב אליהם.

בין פסטיבל ילדים בחולון לקלאסיקה צרפתית באשדוד

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ראשית, שווה להתחיל את הרשימה עם פסטיבל צלילי הילדות שיתקיים בחול המועד סוכות בתיאטרון חולון. כמו בכל שנה, גם הפעם יארח התיאטרון את הפסטיבל והאירועים הנלווים. בפסטיבל יתקיימו מופעים מוזיקליים כמו "נגן לי סיפור" בתאריך 19 באוקטובר בשעה 17:30, ההצגה "הקסם של מוצארט" שזכתה בפרס ההצגה הטובה ביותר בפסטיבל חיפה והמופע "נעל הזכוכית" שמשלב בין מחול ותיאטרון.

קצת יותר דרומה יתקיים פסטיבל "אושפיזין מוזיקלי" באשדוד. הפסטיבל ייצא לדרך בתאריך 5 באוקטובר ויימשך עד ה-10 לחודש, במקומות שונים בעיר הנמל ותוך השתתפות פעילה מצד התושבים. במסגרת הפסטיבל אפשר להקדיש זמן למופע חדש של הזמרת המפורסמת יסמין לוי בתאריך 5 באוקטובר, או לחכות למופע "קפה פריז" שכולו יוקדש לקלאסיקות צרפתיות בתאריך 9 באוקטובר.

מה קורה באזור המרכז?

פסטיבל ראשון לציון יחגוג השנה 30 ויתקיים בחול המועד סוכות בין התאריכים 5-10.10 ברחבי אתרים שונים. חלק מהמופעים בתשלום אך רוב האירועים הם בחינם, כשבין יתר האמנים כדאי להזכיר את יהונתן גפן, אביב גפן, שלום חנוך, יהודה פוליקר, גידי גוב, מתי כספי, קורין אלאל ועוד. למעשה, הפסטיבל הוא על טהרת יוצרים ישראלים וזו סיבה מעולה להגיע לעיר היין בתקופת החגים.

גם בירושלים מחכים בשקיקה לחול המועד סוכות. במסגרת אירועים בירושלים ניתן לבחור בין הופעות רחוב בשוק מחנה יהודה, אירועים מטעם העירייה ותערוכות של מוזיאון ישראל. כל מה שצריך לעשות על מנת ליהנות מהאופציה של אירועים בירושלים היא להישאר עם אצבע על הדופק ולהתעדכן לגבי התאריכים והמחירים.

כמובן שגם באזור גוש דן ותל אביב חוגגים את ספטמבר ואוקטובר. בחול המועד סוכות ייערך פסטיבל ירון בסימן תיאטרון ספרות ואמנות במוזיאון תל אביב לאמנות, כשהפעם יופעל לראשונה מתחם פעוטות עם פעילויות להורים. במקביל, הקרקס הסיני המלכותי מגיע לישראל ויעלה מופעים מיוחדים בתאריכים 5-7 באוקטובר בהיכל מנורה מבטחים ולאחר מכן בתאריכים 8-10 באוקטובר בהיכל רוממה חיפה.

ורגע לפני שחוזרים לשגרה, כדאי להגיע למרתון הסטנדאפ של הקאמל קומדי קלאב בהנחיית רועי צברי. זו כמובן לא פעילות שמתאימה לילדים, אך הורים ובני זוג שרוצים כמה שעות של שקט וצחוק בהחלט ייהנו ממנה.

 

Back to top button