צרכנות

אולם אירועים במרכז לחתונת חורף: להתחתן דווקא בעונה הקרה

הפעילו מזגן במלוא עוצמה, והתחילו לדמיין ולתכנן חתונת חורף בלתי נשכחת: כי חתונה בעונה הקרה מזמנת שלל יתרונות מבורכים, מהתקציב וזמינות אולמות אירועים במרכז וכלה באור ושמיים נפלאים לצילומים הזוגיים, ומזג האוויר מספק השראה נפלאה לחתונה רומנטית חורפית, אך עם הרבה חום ואהבה.

כל זוג שחיפש אולם אירועים בשפלה או גן אירועים במרכז בעונות האביב והקיץ יוכל לספר לכם על המתאם בין עליית הטמפרטורות לעונת החתונות: כשמזג האוויר מתחמם, כך גם סצנת החתונות. התאריכים נתפסים במהירות, בתיבת הדואר נוחתות הזמנות לחתונה למכביר, וגם המחירים עולים בהתאם לביקוש. אך דווקא כשסערת החתונות שוככת, ומזג האוויר הסוער לפרקים (ושמשי לרוב, כיאה לחורף ישראלי) מגיע, מתחילה עונה נפלאה לעריכת חתונה, מרובת יתרונות ומרובת השראה, רומנטיקה ויופי.

והחורף הלא מיוחד הוא: הקיץ הישראלי שגרתי, ארוך, מתיש בחומו הלוהט שגורם לאיפור לזלוג ולגוף להזיע. ואילו החורף מביא עמו משב של קרירות אירופאית, נעימה וקסומה, משיבת נפש. חתונה חורפית אינה פשרה, אלא בחירה מצוינת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יתרונות מקיר אל קיר

מקובל לחשוב שזול יותר להתחתן בחורף, אך מסתבר שזהו רק הדובדבן שבקצפת במעלותיה של חתונת חורף. חתונה בדצמבר או בינואר זוכה ביתרונות רבים על פני חתונה בקיץ, סיפרו לנו במתחם ויה Via – בית לאירועים בלב הפרדסים, אולם וגן אירועים בנס ציונה, המארח גם בחורף אירועי בוטיק אינטימיים וחתונות יוקרה של עד 800 מוזמנים באולם מרהיב העין שבמקום. ומאחר והחורף הישראלי כולל גם לא מעט ימים יפים, גם גן האירועים שבמקום פועל מחוץ לעונה ומארח חופות חתונות, ומציע נוף ירוק עטור פירות הדר ופרחים ססגוניים, כמו שרק החורף יודע להעיר ולצמח.

אחד היתרונות, למשל, הוא שהן אולמות אירועים במרכז והן הספקים ואנשי המקצוע השונים לחתונה (עיצוב שיער ואיפור לכלה, חברות קייטרינג וכו') נוטים להיות פחות עמוסים בפעילותם מאשר בקיץ, ולכן קל יותר להרכיב בדיוק את החתונה שאתם רוצים, ובתאריכים הנוחים לכם. התמחור הנוח מאפשר לכם לחסוך בהוצאות, או טוב יותר – להוציא את התקציב שרציתם בצורה חכמה יותר, בהשקעה יתרה בתוספות ובאטרקציות מיוחדות, או בשדרוג לאולם אירועים יקר ומפואר יותר, עם מטבח שף צמוד.

כשיש פחות זוגות המתחרים על תשומת לבו של כל אולם אירועים במרכז במרדף אחרי סגירת תאריכים לחתונה, ופחות חתונות במהלך העונה, אתם נהנים מעוד כמה יתרונות שאולי לא חשבתם עליהם: לו"ז פנוי בקרב האורחים שלכם, שבעונה החמה עסוקים במירוץ בין חתונות, אירועים, ילדים בחופש ונסיעות לחו"ל – כל הסיבות להיעדרות שמזמן הקיץ. יותר מוזמנים יוכלו לאשר את הגעתם, וכפי שמספרים זוגות שבחרו חתונת חורף, גם הצ'קים נוטים להיות לעתים נדיבים יותר כשאין למביא ההמחאה עוד 2 חתונות בלו"ז החודשי בנוסף לזו שלכם.

במתחם ויה מצביעים על כך שאם מתכננים חתונה גדולה שבה מספר גדול של מוזמנים המתגוררים בחו"ל, החורף הוא עונה נוחה יותר עבורם להגיע ארצה: גם עבורם הלו"ז פנוי יותר בחורף, מזג האוויר בארץ נעים ומזמין יותר מבאירופה באותה עת, מחירי הטיסות זולים יותר וכמוהם גם מחירי החורף למלונות בארץ.

החורף הוא עונה מנצחת גם בלוק ובסטייל

חשבתם שחתונה בחורף היא פשרה? להיפך. הקיץ מביא עמו פשרות רבות: אי אפשר לבחור בעריכת חתונה בשישי בצהריים בלב גן

אירועים במרכז בלי לתהות האם השמלה לא מבד שיזיע, אם כדאי להרים את השיער רק כדי שלא יידבק לעורף בגלל הלחות, אם לוותר על שמלת הוינטז' המופלאה עם שרוולי התחרה או הז'קט המגניב לחתן כי יהיה חם מדי איתם.

בחורף – אין פשרות. הכל הולך, והרשות נתונה: ארוך או קצר (כי בתוככי אולם אירועים יש חימום, המכוון בדיוק לטמפרטורה שאתם תבחרו), מכל בד ומכל סגנון, ללא שום חשש. ואם רוצים, אפשר אפילו להיות מקוריים במיוחד, עם שכמיה לבנה אלגנטית, או עליונית מיוחדת.

בצילומים המקדימים אתם אפילו יכולים יותר להתפרע: עם מגפיים צבעוניות מפלסטיק כמו פעם, מטריה ססגונית, צעיפים מפוספסים תואמים. הצלמים אוהבים צילומי חוץ בחורף, באור הרך ובייחוד הדרמטי של החורף – שמיים מעוננים, השתקפויות בשלוליות, טיפות נוצצות על כל עלה, ואם יתמזל מזלכם, קשת ססגונית ויפהפייה.

קר בחוץ, חם בלב

במתחם ויה פגשנו אולם אירועים יוקרתי, עם תקרות גבוהות ושטח של 1,000 מ"ר, וחלונות הצופים לגן האירועים הפורח שמחוצה לו. עם זאת, הצוות מספר שכל זוג יכול להחליט אם להכניס את החורף פנימה או לברוא ממלכה יפהפייה, חמימה ומעוצבת בכל סגנון מבוקש המשאירה את העולם שבחוץ מאחור.

בחורף, על כל פנים, כדאי להתאים את התפריט לעונה. במטבח השף של ויה מציעים למשל לשלב עמדת מרקים מובחרים ומחממי לב וגוף בקבלת הפנים, לצד עמדות ההגשה השונות (מסושי בהכנה פרונטאלית, דרך גריל וטאבון לוהט המוציא מעדנים איטלקיים מנחמים ומשמחים, ועוד ועוד). זוהי עונה נפלאה לגרגרנים – הגוף רוצה יותר קלוריות, מתענג יותר על האוכל וטעמיו, גם אם הוא כבד יותר מאשר בקיץ.

שני טיפים חשובים נוספים שקיבלנו מצוות ויה: למקרה שגשם שוטף יפקוד את חתונתכם, בחרו מראש באולם חתונות במרכז שיש לידו חנייה זמינה, שאפשר להגיע ממנה לפתח האולם במהירות, ועם מינימום חשיפה לגשם (במתחם ויה כבר פתרו את הבעיה עם חנייה פרטית ל-300 כלי רכב לאורחי המתחם בלבד). כמו כן, בחתונת שישי בצהריים כדאי להיות ערים לכניסת השבת המוקדמת יותר בגלל העונה, ולכן להתחיל מוקדם ולהימנע מעיכובים ואיחורים.

באדיבות ויה אירועים – מתחם חתונות, כנסים, אירועים עסקיים ושמחות יוקרתיות:

גן אירועים, אולם אירועים בשפלה

לאתר: https://www.via-events.co.il/events_hall_central_israel

רק 20 דקות מתל אביב, צומת בית עובד נס ציונה

טלפון למידע נוסף: 077-6706687

VIA EVENTS – יוקרה, פאר, קולינריה

בית לאירועים בלב הפרדסים

Back to top button