צרכנות

כל מה שתבדקו רגע לפני שתתקינו סורגים

כל אחד כמה פעמים ביום הינו בסטטוס של "צרכן". עד כמה כולם עונים על הסטטוס "צרכנים נבונים"? לא בטוח שרבים. כיום, ישנם לא מעט כלים דרכם אתם יכולים להפוך להיות צרכנים חכמים המבצעים עסקאות מושכלות ונבונות: החל מהשוואת מחירים, דרך המלצות שתקבלו על אנשי שירות או מוצרים שונים ועד לבדיקות מקדימות שתעשו בעצמכם.

החלטתם כי הגיע הזמן לאבטח את הבית או הדירה שלכם בסורגים? לפני שאתם ממהרים להתקין סורגים עם המתקין הראשון שמצאתם, חשוב שתערכו מספר בדיקות מקדימות שיבטיחו לכם כי אתם מתקינים את אלו המתאימים ביותר לכם על פי הצרכים שלכם. איך תהפכו לצרכנים נבונים? בדיוק כך:

מאפיינים את הסיבה שבגללה צריכים סורגים:

מתקין איכותי ומקצועי לא יתקין לכם את הסורגים שמיד תבקשו, אלא הוא ישאל אתכם מספר שאלות על מנת להבטיח כי הוא מבצע אצלכם עבודת התקנה ההולמת את הצרכים שלכם. ככלל, ניתן לתחום בין שתי מטרות עיקריות להתקנת הסורגים: סורגים שמטרתם למנוע פריצות וסורגים שמטרתם למנוע נפילות. חשוב מאד שאתם תגדירו לעצמכם את המטרה שלשמה אתם רוצים לשלב את הסורגים שכן העבודה מתבצעת בהתאם לבקשתכם. יהיה חבל מאד להתקין סורגים ולאחר מכן להבין כי לא הותקנו אלו שרציתם שישרתו אתכם מלכתחילה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מה אתם צריכים: סורג קבוע או מתקפל?

אחרי שתגדירו לעצמכם את המטרה להתקנת הסורגים, ייוצגו לכם שתי אפשרויות: האחת היא להתקין את הסורגים הקבועים והשנייה היא להתקין סורגים מתקפלים. באילו סורגים תבחרו? לשמחכתם, עם בחירתכם במתקין מקצועי אתם לא צריכים להשיב על שאלות אלו לבדכם, אלא בסיוע המתקין שיציג לכם את התועלות שיש בכל סוג של סורג. במרבית המקרים בוחרים להתקין את הסורגים הקבועים על החלונות, למרות שגם ניתן להתקין סורגים שהינם במנגנון של קיפול. הבחירה בסופו של דבר תהיה שלכם אך כן מומלץ להישאר קשובים למתקין ולשמוע לעצתו. כל חלק בבית שלכם לרבות פתח המרפסת או פתח החלון יכול ליהנות מסורגים המשובצים עליו. השאלה? איזה סוג לשדך לכל פתח.

מי החברה שבחרתם לעבוד איתה?

ההמלצה הברורה היא לבחור תחילה את החברה שאיתה תתקינו את הסורגים ורק לאחר מכן את הסורגים בעצמם. מדוע? חברה אמינה בעלת מוניטין תשרת את האינטרסים שלכם ותעניק לכם את השירות המקצועי ביותר. בשוק כיום עובדות לא מעט חברות ומתקינים שאינם אנשי מקצוע, אלא הם מבצעים את העבודה על הדרך על מנת להשלים הכנסה. התקנת הסורגים אמורה להתבצע תחת התקנים המחמירים ביותר במטרה להעניק לכם שלווה וביטחון. אל תתפשרו על טיב המתקינים! הם אלו שבאחריותם לאבטח את פתח החלון והמרפסת, ובבתי העסק גם את דלת הכניסה. הכלל הוא פשוט: משקיעים כעת ונהנים בעתיד.

מחיר השירות כמשקף את אמינות המתקין:

 

בדיקות מקדימות כוללות בין היתר גם השוואת מחירים שתבצעו. רוצים לקבל את המתקין הטוב ביותר עם המחיר הטוב ביותר? יהיה עליכם לבצע השוואת מחירים. איך תבצעו אותה? או באמצעות אתרי האינטרנט השונים או דרך שיחות טלפון אל המתקינים בהם אתם מתעניינים. ממה עליכם להיזהר? גם ממתקינים הדורשים מחיר גבוה מדי וגם ממתקינים הדורשים מחיר נמוך משמעותית. אלו שידרשו מחיר נמוך מהמחיר הממוצע הם בדיוק המתקינים שאינם אנשי מקצוע, אלא הם מבצעים את ההתקנה כעבודה נוספת. והמתקינים היקרים? הם אלו שאינם אמינים והרי שלא תרצו לעבוד עם איש מקצוע שאינו אמין. העמק השווה? המתקינים שגובים מחירים הוגנים המשקפים את ענף הסורגים. הביטחון שלכם לא אמור לעלות לכם ביוקר, זיכרו זאת.

האם יכולים לספק לכם סורגים מעוצבים?

לבסוף, על מנת להפוך להיות צרכנים נבונים, חשוב שתבטיחו כי אתם מקבלים את מה שאתם מצפים לקבל. כיום כבר לא צריך להתפשר לא על איכות וטיב הסורגים וגם לא על הנראות שלהם. בעוד ישנן חברות המציעות מספר מצומצם של דגמי סורגים, גם ישנן החברות המציעות קטלוגים עשירים מאד של סורגים מעוצבים שיכולים לתרום רבות לנראות הבית או בית העסק שלכם. סורגים שכאלו מגיעים במגוון רחב של צבעים ודוגמאות כך שאין כל סיבה להתפשר על אלו המגיעים בנראות נייטרלית. אז רגע לפני שמתקינים, בודקים.

 

Back to top button