מבזקיםצרכנות

10 הכללים החשובים ביותר לרכישת טבעת האירוסין

גברים יקרים, אם יש דבר שתרכשו רק פעם אחת ויחידה בחייכם הרי שהיא טבעת האירוסין. לא בכל יום מציעים נישואין וגם לא בכל יום ניצבים במעמד המרגש של חיפוש אחר הטבעת. מאחר ואין לכם ניסיון ברכישה משמעותית שכזו, הנה לפניכם עשרת הכללים שיבטיחו לכם רכישה מוצלחת ואיכותית של טבעת אירוסין.

1. בדיקות מקדימות לפני ההגעה לחנות:

רגע לפני שאתם ממהרים להגיע אל חנות התכשיטים, עליכם לבצע בדיקות מקדימות שונות. המטרה? לקלוע כמה שיותר לטעם האישי של בת הזוג שלכם. במקום להגיע אל חנות התכשיטים ולהתחיל לחפש דגמים, להתלבט ולתהות איזה דגם יתאים מכל דגם אחר, כדאי לכם להציץ בקופסת התכשיטים שלה, להבין מה היא אוהבת ובהתאם לחפש את הטבעת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2. תקציב מוגדר – חובה!

המון גברים מגיעים אל חנויות התכשיטים עם צ'ק פתוח תוך שהם מצהירים כי הם ירכשו את הטבעת שהם אוהבים יותר מכל. בפועל, חשוב מאד להגדיר תקציב לרכישה משתי סיבות עיקריות: האחת היא על מנת שתרכשו טבעת ההולמת את היכולת הכלכלית שלכם, והסיבה השנייה היא על מנת שיהיה ניתן באמצעות התקציב לצמצם את מגוון האפשרויות וכך להפוך את הרכישה שלכם לממוקדת יותר וקצרה יותר.

3. קונים בהכרח טבעת יקרה? בטח שלא:

רק טבעות אירוסין יקרות הן טבעות שצריך או כדאי לקנות? בטח שלא! תשכחו מכל מה שאתם חושבים על מחירי הטבעות ועל התפיסה כי מה שיותר יקר הוא יותר יפה. הטבעת שאתם צריכים לרכוש היא טבעת שמוצאת חן בעייניכם וטבעת שתמצא חן בעייני האחת שלכם. הגדרה מראש שתרכשו טבעת יקרה יכולה להוביל אתכם לבחירה לא מוצלחת שאינה מתאימה.

4. יהלומים הם אופציה, לא חובה:

הטבעות המשובצות ביהלומים הן אכן טבעות יפות ומרשימות, אך חשוב לזכור שהן לא מתאימות לכל אחת. לכל אישה יש את סגנון הלבוש שלה בבגדים ולכל אישה יש גם את הטעם האישי שלה בתכשיטים. על כן, הגיעו עם ראש פתוח וזיכרו כי המטרה היא להתאים את הטבעת לאחת שלכם על פי הסגנון שהיא אוהבת לענוד. לרכוש טבעת עם יהלומים רק כי כך מצופה וזה הסטנדרט של הצעות הנישואין? לא באמת כדאי.

5.טבעות זולות יכולות להיות יפות:

הגיע הזמן לשבור את המיתוס: כן, טבעות במחירים זולים יכולות להיות טבעות יפות מאד. המון פעמים ישנה נטייה לחשוב כי מה שזול אינו יפה ומה שיקר בהכרח יפה. חנויות התכשיטים כבר לא מציעות טבעות אך ורק במחירים גבוהים, אלא ישנו מגוון רחב של מחירים המשקף מגוון רחב של טבעות הזמינות לרכישה.

6. משתפים כמה שפחות חברים:

הצעת הנישואין שלכם היא הצעת הפתעה. המשמעות? נסו לשתף כמה שפחות קרובים אליכם וכך תפחיתו את הסיכוי שההפתעה הגדולה תתגלה. מומלץ מאד לשתף חבר קרוב או בן משפחה ברצון שלכם להציע נישואין ולרכוש טבעת, אך בשום פנים ואופן לא כדאי להפוך את ההצעה לכזו שכולם יודעים עליה חוץ מהאחת שלכם. זיכרו כי לסודות יש רגליים..

7. לא מתפשרים על חנות בעלת מוניטין:

אז איפה רוכשים את טבעת האירוסין? אך ורק בחנויות מובילות ובעלות שם. היו מקרים של גברים שרכשו את הטבעת בחנות לא מוכרת והם נאלצו להתמודד לאחר מכן עם ההשלכות הכלכליות שברכישת טבעת נוספת ובעיקר במבוכה בעקבות טבעת שהייתה אמורה להיות מזהב אך התגלתה כזיוף.

8. רכישה באינטרנט? לא כדאי:

אתם צרכנים באינטרנט? חכו רגע לפני שאתם רוכשים את טבעת האירוסין שלכם באינטרנט. אינכם באמת יודעים איך היא נראית במציאות, מה טיבה, גודלה ובעיקר אינכם יכולים להתחייב על כך שהיא תגיע בזמן לקראת הצעת הנישואין.

9. להשתמש באינטרנט? כדאי מאד:

מצד שני, כדאי מאד להסתייע באינטרנט לקראת רכישת הטבעת: כדאי לעיין בקטלוגים של טבעות האירוסין שנמצאים באתרי הבית של חנויות התכשיטים השונות. כך אתם יכולים להתרשם מהדגמים הקיימים לרבות טבעות קלאסיות וטבעות בעיצוב מיוחד.

10. היכן מחביאים את הטבעת לפני ההצעה?

יש בידכם טבעת? ביצעתם את המשימה בהצלחה! הדבר האחרון שנותר לכם לעשות הוא להחביא את הטבעת במקום מסתור על מנת לשמר את אפקט ההפתעה. היכן מחביאים? בכספת במקום העבודה או בבית של חברים. איפה לא מחביאים? בבית המשותף לכם ולבת הזוג שלכם.

 

Back to top button