צרכנות

מגשי אירוח: לאיזה אירועים זה מתאים?

אם הייתם באירוע שהיה בו קייטרינג של מגשי אירוח ולא רק מנות בארוחה מלאה, אתם בוודאי יודעים עד כמה ססגוני, טעים ויצירתי קונספט כזה של קייטרינג יכול להיות. השולחן מלא מגשים שעליהם מונח שפע של מזון בצורות שונות ומכל הסוגים, כך שהמגוון מבלבל מצד אחד אבל מעניק תחושה נהדרת של שפע.

זוהי בדיוק התחושה שרוצים לתת לאורחים מכובדים שמגיעים לאירוע מכל סוג ומרגישים שחושבים עליהם והם רצויים מספיק כדי לפנק אותם. האורחים של אירועים שבהם מוגשים מגשי אירוח יכולים גם להרגיש חופשיים לנוע בכל האולם עם הצלחות שעליהם מונחות מנות משביעות ויפות, מבלי לחוש שהם מפסידים התרחשות חשובה במקום כלשהו רק משום שהם רעבים ורוצים לאכול.

אז, לאיזה אירוע תשמחו להזמין מגשי אירוח מכל סוג?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
  • אירועים עסקיים וימי חברה מיוחדים – באירועי חברה הדגש חייב להיות על ההתרחשויות בקדמת האולם, וזה אומר מצגות, השקות. נאומים, דיונים, טקסים ועוד סיבות שבגללן האירוע נחשב לעסקי יותר מאשר חברתי. באירוע כזה יש להגיש כיבוד מכובד ועשיר, כמובן, אבל מבלי להסיט את תשומת הלב של האורחים מהאירועים החשובים באמת, ומבלי להשאיר אותם עם תחושת כבדות ולאות לאחר ארוחה עשירה מדי. מגשי אירוח הם בדיוק במידה כדי להשאיר אותם שבעים אבל ערניים כדי לקלוט את הנאומים שעליהם להקשיב להם.
  • אירועים ייחודיים בגלל הקונספט – חתונה מיוחדת של צעירים אידיאליסטיים, מסיבה כלשהי של נוער שרוצה לתרום את רוב הכסף שלו ומסתפק בקייטרינג מכובד במקום לבזבז כסף על ארוחת מנות, כל אירוע שיש בו דגש על הסיבה להתכנסות ולאו דווקא כדי לבוא לאכול, אלא ליהנות מכיבוד מרענן ויצירתי וקליל. אלה האירועים הפרטיים הקטנים שאתם רוצים לכבד בהם את האורחים שלכם אבל להבהיר להם שהדגש הוא לא האוכל, המצוין והמשובח כשלעצמו, אלא ההתכנסות החברתית. קייטרינג כזה מהווה ליווי הולם לכל אירוע צנוע כזה.
  • אירוע מרובה טרנדים קולינריים – אירוע שבו ברור לכם שיהיה ריבוי של אורחים שלכל אחד מהם העדפת מזון משלו, מגשי אירוח הם הפתרון האידיאלי שחוסך לכם כאב ראש ותחקיר בין האורחים. האורחים שלכם כבר יבינו שבמגשי האירוח יהיו להם פתרונות לכל הבחירות הקולינריות שלהם ולכן גם לא יבואו אליכם בטענות.
  • עושר קולינרי לאירועים דלי תקציב – מגשי אירוח הם קונספט גאוני משום שהם מתאימים לאירועים בכל תקציב. כשהתקציב שלכם צנוע הם גם מעניקים לאורחים תחושה של שפע וגיוון בגלל המנות היצירתיות, המגשים העמוסים והססגוניות. אין סיכוי שתצאו מאירוע כזה רעבים וגם לא תצטרכו להוציא על זה הרבה כסף.
  • כשהמינגלינג חשוב מהאוכל – היום אופנתי להזמין אנשים לאירועי נטוורקינג שהם בין חברתיים לעסקיים. באירועים אלה הדגש הוא על מינגלינג חברתי ועסקי ולא על האוכל, אבל זה לא אומר שצריך להתפשר שם.
Back to top button