חדשות הארץמבזקים

נחשו מה גילה זכריה בתוך ארון החשמל במתקן שפכים בדימונה?

זכריה חג'בי, קורא מונים  בנפת באר- שבע במחוז הדרום בחברת החשמל, נתקל השבוע באורחים לא צפויים בשעה שהגיע לקרוא מונה בארון החשמל. זכריה הגיע  למתקן שפכים בדימונה לקריאת מונה החשמל בארון החשמל המרכזי: " פתחתי בזהירות את דלת הארון ולפתע הבחנתי בזוג נחשים על רצפת  הארון . כאמצעי בטיחות שסיגלתי, אני פותח את ארונות החשמל בעזרת מפתח עם חוט ארוך ועומד מאחורי הדלת- כדי לאפשר לכל זוחל או יצור אחר אם נמצא בתוכו לצאת מהארון וכן לזהות ממקום בטוח יחסית מה קורה בתוכו. חששתי שהנחשים יתקפו, לכן התרחקתי מספר מטרים מהמקום והשלכתי ממרחק ביטחון אבנים קטנות ליד הנחשים כדי שייצאו מהארון,  וכתוצאה מכך הנחשים נמלטו לתוך חור באדמה" .

לאחר שוידא כי  ארון החשמל נקי מנחשים וממיני מזיקים אחרים,  ביצע זכריה את פעולות קריאת המונה וסגר את דלת הארון עד לביקורו הבא במקום בעוד חודש.  זכריה מספר כי " כחלק מהיערכותנו  להיתקלויות עם נחשים ומיני זוחלים במהלך העבודה בשטח אני מתייעץ ושואל לגבי התנהגות הנחשים וכללי ההתנהלות בסביבתם וכמו כן, בהדרכות הבטיחות בחברת החשמל אנו מתודרכים בנושא התנהגות והיתקלות עם זוחלים ונחשים ומקבלים את ההנחיות והמידע המתאים."

זכריה הוסיף ואמר: "בעבודתנו  באזור הנגב וים המלח אנו נתקלים במהלך העבודה בלא מעט זוחלים לסוגיהם המגוונים:  נחשים שונים ומשונים, עקרבים ומיני זוחלים רבים. בהתאם להנחיות ולהדרכות הבטיחות שאנו מקבלים בחברת החשמל עלינו להיות ערניים  כל הזמן, לסגל פעולות זהירות קבועות ומוגדרות ולהיות לבושים בהתאם: נעלי עבודה  גבוהות ומכנסי ג'ינס או מכנס עבה ומתאים אחר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עובדי נפת באר-שבע, מחוז הדרום
Back to top button