צרכנות

הפקת אירועי חוץ – המדריך לחגיגה בשטח

החגיגה בשטח יכולה להיות מוצלחת מאוד, ויכולה להיות גרועה ואף להשאיר חוויות רעות. במאמר זה נרשום את המדריך המושלם לחגיגה בשטח, כך שלא ייחסר לכם כלום, לא תצאו מרוששים סתם, ושיספיק הכל לכולם.

קודם כל אוכל

אז לפני שאתם מארגנים אלכוהול, מקום לישון או כל פינוק אחר, הכי חשוב זה לארגן את האוכל.
האוכל לא צריך להיות בסטנדרטים גדולים מדי, זאת אומרת שאם אתם השקעתם תקציב מספיק לאנטרקוט ופילה, אין בעיה, אבל הפקת אירועי חוץ לא צריכה לכלול בשר יקר מדי מהסיבה שהוא מיותר. תארגנו לאירוע קבבים, המבורגרים, כנפיים ופרגיות, ואפילו זה יהיה מעל ומעבר לכל אדם.
חשוב לארגן לחם, ואם כבר לחסוך בלחם גדול מדי, וכך שיהיה טעים לכולם, תקנו פיתות מהסיבה הפשוטה שזהו לחם שבנוי להכליל בתוכו עוד דברים כמו חומוס, סלטים, ובשר. תקנו את הסלטים שכולם אוהבים, ואל תגזימו עם הכמות, כי אף פעם לא מסיימים אותם.

בהרבה מקרים לא יהיה לנו את כל הציוד בשביל הלוגיסטיקה וכו', לכן כדאי ליצור קשר עם חברת השכרת ציוד לאירועים בכדי לבצע השלמות במידת הצורך ואולי אף לקבל טיפים וסיוע בארגון הציוד לשטח וכל הלוגיסטיקה. איכות הציוד תלי בסוג האירוע – יש אירועים שדורשים השקעה של ריהוט גן של ממש ויש כאלו שיסתפקו בציוד בסיסי לשהייה בשטח כמו כסאות פלסטיק, שולחנות מתקפלים פשוטים וכו'.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שתייה לא פחות חשוב

משתלב טוב מאוד עם כלל האוכל גם שתייה. זכרו, אם אתם שותים שתייה חריפה, זה אך ורק אחרי שווידאתם שאין צורך לנהוג יותר, ולאחר מכן אתם הולכים לישון. כדי שיהיה שמח ולא מוגזם, מספיק להביא בירות או יין לפי הטעם. תביאו לכל אדם לפחות 3 בקבוקי בירה של חצי ליטר, ויין עדיף להתחלק ששני אנשים ישתו בקבוק אחד.

החישוב הזה הוא המדויק ביותר, מהסיבה שיותר מזה אנשים לא תמיד שותים, אבל יש מצב שיש כאלה ששותים פחות מזה, אז אם משהו ירצה יותר, הוא יוכל לקחת את מה שמתוקצב לאותו אדם שלא רצה. עם כל הכיף, חשוב לתקצב לעצמכם מים, נכון ששתייה חריפה מכילה מים, אבל עדיין זה לא מים.

אוהלים וגנרטורים

הדבר הסופי אך לא האחרון הוא לארגן לעצמכם מקום שינה. קבעו שתהיו 2 או 3 אנשים באוהל. הביאו עמכם שקי שינה במידה ויהיה קר בלילה, ולמען הבונוס, קחו מזרון. את הגנרטור תארגנו ממקום שאפשר לסמוך עליו. תבדקו את הגנרטור לפני שאתם לוקחים אותו לשטח.

Back to top button
רוצה לקבל התראות על עדכונים חדשים? הירשמו לעדכונים באתר ותהיו תמיד מעודכנים בכל מה שקורה. לא כרגע כן אשמח